Oferta pracy

Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami

BNP Paribas Bank Polska S.A.

  • Kędzierzyn-Koźle

    Kędzierzyn-Koźle, opolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • ekspert
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale

  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej

  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)

  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji

  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale

  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)

  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów

  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach

  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów

  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań

  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale

  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji

  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów

  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe

  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata

  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych

  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej

  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej

  • Znajomość przepisów i procedur bankowych

  • Znajomość aplikacji bankowych

  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży

Mile widziane

  • Znajomość bankowej oferty produktowej

  • Umiejętność prowadzenia szkoleń

  • Znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć

  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy

  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego

  • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

  • program wellbeingowy

  • system kafeteryjny

BNP Paribas Bank Polska S.A.

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Przewiń do profilu firmy