reklama

Praca menedżer ds. sprzedaży reklam, Polska

Mamy dla Ciebie 23 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Białystok
    Skuteczne zarządzanie personelem działu handlowego; Planowanie pracy i właściwe zarządzanie oddziałem mające na celu maksymalną wydajność i rentowność; Właściwa reprezentacja firmy we współpracy z kluczowymi klientami; Aktywne pozyskiwanie...
    opublikowana: 11 grudnia 2019
    • Poznań
    Czego oczekujemy: Minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta agencji reklamowej Umiejętności zarządzania zespołem Ponadprzeciętnych umiejętności organizacyjnych i interpersonalnych Znajomości zasad...
    opublikowana: 10 grudnia 2019
    • 16 lokalizacji
    Rabatem.pl jest pierwszą w Polsce wirtualną platformą kuponów i kodów rabatowych oferowanych w systemie franczyzowym . Przepis na sukces jest prosty – polega na pozyskiwaniu partnerów i prezentowaniu ofert reklamodawców, w formie multimedialnej...
    opublikowana: 7 grudnia 2019
    • Bydgoszcz
    Główne zadania: Zarządzanie zespołem sprzedaży, jego rozwój i motywacja w dążeniu do realizacji celów oraz rozwoju świadomości i znajomości internetowych produktów reklamowych. Budowa i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z...
    opublikowana: 5 grudnia 2019
    • Warszawa
    Do Twoich zadań będzie należało: aktywna sprzedaż reklam i koordynacja kampanii reklamowych w naszych portalach internetowych pozyskiwanie nowych Klientów utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami przygotowywanie ofert reklamowych, umów...
    opublikowana: 4 grudnia 2019
    • 2 lokalizacji
    Zanim rozpoczniesz pracę, zapewnimy Ci pełen pakiet wdrożeniowy składający się z: Pełnego wsparcia organizacyjnego w tym wsparcie managerskie i opiekę doświadczonych pracowników. Pakietu szkoleń rozwojowych i produktowych, podczas których poznasz...
    opublikowana: 3 grudnia 2019
    • Warszawa
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży inicjowanie nowych produktów tworzonych w oparciu o innowacyjne wykorzystanie kanałów komunikacji oraz nadzór nad ich wdrożeniem...
    opublikowana: 28 listopada 2019
reklama