Oferta pracy

Menedżer ds. CRM, marketing automation i programów lojalnościowych

Answear.comO firmie

  • Aleja Pokoju 18, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Answear.com

Aleja Pokoju 18

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w Polsce i na 6 innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej za: kompleksowe zarządzanie obszarem programów lojalnościowych firmy, kompleksowe zarządzanie obszarem CRM marketing i e-mail marketing, zwiększanie sprzedaży za pośrednictwem kanałów: aplikacje mobilne, e-mail marketing, marketing automation; zwiększanie głównych KPI związanych z programami lojalnościowymi (sprzedaż, częstotliwość zakupów, powracalność klientów, średnie koszyki), zarządzanie wielonarzędziową komunikacją promocyjna, sprzedażową i informacyjną z klientem (newslettery, automaile, app pushe, webpushe, SMSy i wiele innych).

  • Realizowanie celów sprzedażowych i marżowych związanych z obszarem CRM marketing i marketing automation na wszystkich rynkach

  • Tworzenie i odpowiadanie za strategie rozwoju w/w obszaru

  • Planowanie i realizowanie skutecznych kampanii e-mail marketingowych (głównie sprzedażowych, ale także retencyjnych, aktywacyjnych i informacyjnych)

  • Monitoring i zwiększanie efektywności wysyłek newsletterów i kampanii e-mail, przeprowadzanie testów A/B, analizowanie wyników (sprzedaż, marża, poziom zaangażowania subskrybentów: OR, CTR, CLTV), wyciąganie wniosków i implementacja rekomendowanych zmian

  • Zarządzanie obszarem marketing automation (m.in. porzucane koszyki i schowki, zmiany dostępności towaru, zmiany ceny, nowości, odwiedziny bez zakupów, schowek / wishlisty, zmniejszenie aktywności w obszarze odwiedzin i zakupów itp.)

  • Tworzenie i zarządzanie wszystkimi innymi procesami związanymi z elektroniczną komunikacją bezpośrednią skierowaną do klientów (komunikacja app push, web push, SMS marketing, automaile transakcyjne, komunikacja programu lojalnościowego ANSWEAR CLUB)

  • Stała analiza rynku, nowości, dostępnych narzędzi. Tworzenie rekomendacji dotyczących używanych systemów i platform. Ewentualne kompleksowe zarządzanie zmianami w tym obszarze

  • Prowadzenie działań mających na celu przyrost bazy użytkowników, pozyskiwanie leadów zarówno za pomocą narzędzi wewnętrznych jak i kampanii zewnętrznych

  • Segmentacja bazy danych, tworzenie profili i strategii komunikacji dla poszczególnych segmentów bazy

  • Pełna analityka KPIs związanych z obszarem

  • Zarządzanie programami lojalnościowymi firmy, głównie programem Answear Club

  • Rozwój i stała optymalizacja programu

  • Realizacja ambitnych celów dot. członków klubu, takich jak, takich jak: częstotliwość zakupów i powracalność klientów, wielkość sprzedaży, marża, średni koszyk, współczynnik konwersji

  • Pełna analityka dot. obszaru programów lojalnościowych

Nasze wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie na którymś z podobnych stanowisk (programy lojalnościowe, CRM, marketing automation)

  • Doświadczenie menedżera, project managera, project ownera, business ownera lub koordynatora

  • Bardzo mile widziane doświadczenie w którymś z obszarów: e-commerce, technologie lub marketing

  • Doświadczenie w zarządzaniu i odpowiedzialności za sprzedaż lub inne efekty biznesowe

  • Ogromna inicjatywa (generowanie wielu skutecznych pomysłów, wykorzystanie wszystkich dostępnych w firmie ludzi, narzędzi, zasobów i procesów, żeby osiągnąć swoje cele)

  • Umiejętność osiągania celów biznesowych, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo duża samodzielność, orientacja na cel, nastawienie na rozwiązywanie problemów

  • Umiejętność pracy w zespole / zdolności do koordynowania wielu tematów i projektów z min. kilkoma różnymi działami

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (współpraca z zespołami z kilku krajów)

  • Dobra znajomość Google Analytics i Excel

  • Zdolności analityczne

  • Duży zmysł marketingowy / promocyjny / sprzedażowy

  • Umiejętność reagowania na zmieniające się otoczenie rynkowe, konkurencję oraz aktualne trendy specyficzne dla e-commerce

  • Otwartość na nowości technologiczne, otwartość na nowości marketingowe

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

Answear.com

ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria około 350 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu!

Pracuj w firmie wyróżnionej wieloma nagrodami (m.in. Gwiazdą Jakości Obsługi i Dobry Pracodawca).

Przewiń do profilu firmy