KACZMARSKI GROUP

Menedżer ds. Klientów Strategicznych

KACZMARSKI GROUPO firmie

KACZMARSKI GROUP

Danuty Siedzikówny 12

Wrocław

Dołącz do zespołu który każdego dnia mierzy się z nowymi wyzwaniami.
Zacznij pracę w Kaczmarski Group jako:

Menedżer ds. Klientów Strategicznych

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • Praca w spółce będącej liderem rynku, w jednostce współpracującej bezpośrednio z Zarządem Grupy,
  • Praca w niedużym dynamicznym Zespole Menedżerów, obsługujących wybrane grono strategicznych klientów Grupy,
  • Prowadzenie i rozbudowa powierzonego portfela klientów z obszaru B2B (duże firmy, obrót pow. 100 mln zł rocznie, liderzy swoich branż),
  • Wprowadzanie na rynek nowatorskich rozwiązań produktowych z obszaru zarządzania ryzykiem transakcji, monitoringiem portfela klienckiego oraz wsparciem procesów windykacji,
  • Realizacja planów sprzedaży i zadań w wyznaczonych segmentach rynku,
  • Reprezentowanie Grupy podczas wybranych konferencji oraz prestiżowych wydarzeń biznesowych,
  • Kreowanie nowych rozwiązań biznesowych – współpraca z pozostałymi jednostkami biznesowymi w ramach Grupy.

Wymagania na stanowisku:

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej – duża swoboda działania,
  • Poczucie humoru i odporność na stres,
  • Problem solving, not problem thinking,
  • Umiejętność realizacji przyjętych celów biznesowych – praca w ramach przyjętego planu kwartalnego i rocznego,
  • Umiejętność inicjacji nowych rozmów handlowych, łatwość w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych,
  • Doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych i prezentacji produktowych,
  • Umiejętności w zakresie perswazji oraz doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów B2B lub B2C,
  • Co najmniej 4 lata doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem zewnętrznym, doświadczenie w pracy z klientem biznesowym preferowane,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami,
  • Umiejętność analizy danych oraz analizy potrzeb Klientów,
  • Obsługa podstawowych programów z pakietu MS Office,
  • Aktualne prawa jazdy kat. B – gotowość do częstych wyjazdów służbowych (na terenie Polski).

Co możemy Ci zaoferować?

  • umowę o pracę
  • bez watpienia najlepsze imprezy integracyjne
  • jasną ściężkę kariery
  • stałe godziny pracy
  • świetne bistro
  • masaże
  • squash
  • parking dla wszystkich pracowników

Na Twoją aplikację czekamy pod przyciskiem:

 

Dołącz do zespołu który każdego dnia mierzy się z nowymi wyzwaniami.
Zacznij pracę w Kaczmarski Group jako:

Menedżer ds. Klientów Strategicznych

Opis stanowiska:

  • Praca w spółce będącej liderem rynku, w jednostce współpracującej bezpośrednio z Zarządem Grupy,
  • Praca w niedużym dynamicznym Zespole Menedżerów, obsługujących wybrane grono strategicznych klientów Grupy,
  • Prowadzenie i rozbudowa powierzonego portfela klientów z obszaru B2B (duże firmy, obrót pow. 100 mln zł rocznie, liderzy swoich branż),
  • Wprowadzanie na rynek nowatorskich rozwiązań produktowych z obszaru zarządzania ryzykiem transakcji, monitoringiem portfela klienckiego oraz wsparciem procesów windykacji,
  • Realizacja planów sprzedaży i zadań w wyznaczonych segmentach rynku,
  • Reprezentowanie Grupy podczas wybranych konferencji oraz prestiżowych wydarzeń biznesowych,
  • Kreowanie nowych rozwiązań biznesowych – współpraca z pozostałymi jednostkami biznesowymi w ramach Grupy.

Wymagania na stanowisku:

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej – duża swoboda działania,
  • Poczucie humoru i odporność na stres,
  • Problem solving, not problem thinking,
  • Umiejętność realizacji przyjętych celów biznesowych – praca w ramach przyjętego planu kwartalnego i rocznego,
  • Umiejętność inicjacji nowych rozmów handlowych, łatwość w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych,
  • Doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych i prezentacji produktowych,
  • Umiejętności w zakresie perswazji oraz doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów B2B lub B2C,
  • Co najmniej 4 lata doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem zewnętrznym, doświadczenie w pracy z klientem biznesowym preferowane,
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami,
  • Umiejętność analizy danych oraz analizy potrzeb Klientów,
  • Obsługa podstawowych programów z pakietu MS Office,
  • Aktualne prawa jazdy kat. B – gotowość do częstych wyjazdów służbowych (na terenie Polski).

Co możemy Ci zaoferować?

  • umowę o pracę
  • bez watpienia najlepsze imprezy integracyjne
  • jasną ściężkę kariery
  • stałe godziny pracy
  • świetne bistro
  • masaże
  • squash
  • parking dla wszystkich pracowników

Na Twoją aplikację czekamy pod przyciskiem:

 

Ogłoszenie archiwalne