Oferta pracy

Menedżer ds. Komunikacji i PR

Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie

Bank Gospodarstwa Krajowego

Chmielna 73

Warszawa

BGK to państwowy bank rozwoju - centrum kompetencyjne w finansowaniu projektów infrastrukturalnych, eksportu, spółek komunalnych i samorządów. Dzięki naszej unikalnej roli we wspieraniu wzrostu ekonomicznego Polski, oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w jedynej takiej organizacji w Polsce, pobudzającej przedsiębiorczość i podnoszącej jakość życia Polaków. 

W związku z powołaniem nowej fundacji poszukujemy osoby na stanowisko:

Menedżer ds. Komunikacji i PR

Odpowiedzialność i zadania:

  • Rozwój kanałów social mediowych
  • Inicjowanie pomysłów dotyczących nowych rozwiązań komunikacyjnych
  • Tworzenie i zarządzanie treścią na stronach internetowych, portalach społecznościowych oraz w internecie
  • Praca z tekstem: pisanie redagowanie tekstów na wszelkie potrzeby komunikacji
  • Udział przy opracowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji fundacji
  • Poszukiwanie nowych kanałów komunikacyjnych
  • Przygotowywanie kreatywnego kontentu, z naciskiem na stronę werbalną komunikacji filmowej, radiowej, prasowej, social mediowej, digitalowej, jak i na potrzeby eventów lub innych mediów i kanałów komunikacji
  • Współpraca z mediami, przygotowanie informacji prasowych i materiałów dla mediów
  • Poszukiwanie obiektów do rewitalizacji i organizacja konkursów
  • Organizacja konferencji prasowych i spotkań z mediami
  • Obsługa wydarzeń i konferencji organizowanych przez fundację
  • Przygotowanie raportów i analiz publikacji medialnych fundacji

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: komunikacja społeczna i public relations, dziennikarstwo, public relations, marketing, filologia polska
  • 3- 5 lat doświadczenia w obszarze PR
  • Znajomość rynku mediów, narzędzi PR i technik komunikacyjnych
  • Umiejętność sprawnego poruszania się w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach komunikacyjnych oraz w mediach społecznościowych
  • Lekkość pióra i łatwość operowania słowem
  • Doskonała znajomość języka angielskiego
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w tym Word, Excel i Power Point)
  • Pasja i kreatywność
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku w fundacji


Oferujemy

  • Możliwość rozwoju w nowopowstającej fundacji
  • Ambitne zadania i ciekawe projekty
  • Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Lokalizację biura w ścisłym centrum
  • Elastyczne godziny pracy

Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy