Oferta pracy

Menedżer ds. Komunikacji i PR

Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Bank Gospodarstwa Krajowego

Chmielna 73

Warszawa

BGK to państwowy bank rozwoju - centrum kompetencyjne w finansowaniu projektów infrastrukturalnych, eksportu, spółek komunalnych i samorządów. Dzięki naszej unikalnej roli we wspieraniu wzrostu ekonomicznego Polski, oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w jedynej takiej organizacji w Polsce, pobudzającej przedsiębiorczość i podnoszącej jakość życia Polaków. 

W związku z powołaniem nowej fundacji poszukujemy osoby na stanowisko:

Menedżer ds. Komunikacji i PR

Odpowiedzialność i zadania:

  • Rozwój kanałów social mediowych
  • Inicjowanie pomysłów dotyczących nowych rozwiązań komunikacyjnych
  • Tworzenie i zarządzanie treścią na stronach internetowych, portalach społecznościowych oraz w internecie
  • Praca z tekstem: pisanie redagowanie tekstów na wszelkie potrzeby komunikacji
  • Udział przy opracowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji fundacji
  • Poszukiwanie nowych kanałów komunikacyjnych
  • Przygotowywanie kreatywnego kontentu, z naciskiem na stronę werbalną komunikacji filmowej, radiowej, prasowej, social mediowej, digitalowej, jak i na potrzeby eventów lub innych mediów i kanałów komunikacji
  • Współpraca z mediami, przygotowanie informacji prasowych i materiałów dla mediów
  • Poszukiwanie obiektów do rewitalizacji i organizacja konkursów
  • Organizacja konferencji prasowych i spotkań z mediami
  • Obsługa wydarzeń i konferencji organizowanych przez fundację
  • Przygotowanie raportów i analiz publikacji medialnych fundacji

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: komunikacja społeczna i public relations, dziennikarstwo, public relations, marketing, filologia polska
  • 3- 5 lat doświadczenia w obszarze PR
  • Znajomość rynku mediów, narzędzi PR i technik komunikacyjnych
  • Umiejętność sprawnego poruszania się w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach komunikacyjnych oraz w mediach społecznościowych
  • Lekkość pióra i łatwość operowania słowem
  • Doskonała znajomość języka angielskiego
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w tym Word, Excel i Power Point)
  • Pasja i kreatywność
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku w fundacji


Oferujemy

  • Możliwość rozwoju w nowopowstającej fundacji
  • Ambitne zadania i ciekawe projekty
  • Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Lokalizację biura w ścisłym centrum
  • Elastyczne godziny pracy

Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy