Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Leroy - Merlin Polska Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt [email protected]. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Menedżer ds. Należności i Przepływów Finansowych

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 5 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
top
ZAGRAJ NA POZYCJI: Menedżer ds. Należności i Przepływów Finansowych

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Miejsce pracy: Warszawa

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Monitoring rozliczeń księgowości sklepów, w tym transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wyciągów bankowych, przepływów finansowych na kasach fiskalnych;
  • Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca w podległym obszarze;
  • Kontrolę poprawności operacji księgowych;
  • Tworzenie procedur oraz zapewnienie doradztwa księgowego w podległym obszarze;
  • Stałą współpracę ze sklepami;
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Spółki;
  • Uczestnictwo w projektach optymalizacyjnych procesy księgowe w podległym obszarze;
  • Współpracę z Audytorami oraz Grupą Kapitałową.

Jeżeli:

  • Posiadasz doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub AR Managera;
  • Masz wykształcenie wyższe w obszarze finansów;
  • Posiadasz wiedzę z zakresu procesów transakcji gotówkowych i bezgotówkowych oraz transakcji kasowych w sklepie
  • Znasz język angielski  lub francuski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • Wyróżniają Cię wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o różnorodne dane; 
  • Jesteś osobą skuteczną w działaniu oraz posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
  • Mile widziane doświadczenie w branży retail.
 
 

Oferujemy Ci:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania w zespole profesjonalistów i pasjonatów handlu;
  • Szansę na dalszy rozwój w ramach organizacji;
  • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych; 
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa; 
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska;
  • Umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport.
Poznaj naszych zawodników:
 
Premie
i akcjonariat
Ciekawe
projekty
Rozwój
i szkolenia
Fundusz mieszkaniowy
Świetna
atmosfera
i wiele więcej.
Sprawdź nas!
bottom
 

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Menedżer ds. Należności i Przepływów Finansowych

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Monitoring rozliczeń księgowości sklepów, w tym transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wyciągów bankowych, przepływów finansowych na kasach fiskalnych;
  • Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca w podległym obszarze;
  • Kontrolę poprawności operacji księgowych;
  • Tworzenie procedur oraz zapewnienie doradztwa księgowego w podległym obszarze;
  • Stałą współpracę ze sklepami;
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Spółki;
  • Uczestnictwo w projektach optymalizacyjnych procesy księgowe w podległym obszarze;
  • Współpracę z Audytorami oraz Grupą Kapitałową.

Jeżeli:

  • Posiadasz doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub AR Managera;
  • Masz wykształcenie wyższe w obszarze finansów;
  • Posiadasz wiedzę z zakresu procesów transakcji gotówkowych i bezgotówkowych oraz transakcji kasowych w sklepie
  • Znasz język angielski  lub francuski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • Wyróżniają Cię wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o różnorodne dane; 
  • Jesteś osobą skuteczną w działaniu oraz posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
  • Mile widziane doświadczenie w branży retail.

Oferujemy Ci:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania w zespole profesjonalistów i pasjonatów handlu;
  • Szansę na dalszy rozwój w ramach organizacji;
  • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych; 
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa; 
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska;
  • Umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport.

Ogłoszenie archiwalne