Ta oferta pracy jest nieaktualna od 4 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menedżer ds. Obsługi klienta

  • kujawsko-pomorskie
  • Specjalista
  • 20.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    O nas

    Instant Trading EU jest regulowana przez CySEC (Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd, i także przez inne organy europejskie, takie jak FCA (British Financial Conduct Authority) i inne.
     
    Firma jest właścicielem nazwy handlowej ForexMart ze stroną http://www.forexmart.com i marki InstaForex ze stroną www.instaforex.eu.
     
    Firma oferuje usługi inwestycyjne i zaawansowaną platformę transakcyjną, co umożliwia klientom zdobycie niezastąpionego doświadczenia handlowego i zapewnia ochronę funduszy przed nieuczciwymi działaniami, a także pozwala uzyskać niezbędną wiedzę handlową.

    W Polsce

    Firma ma już biura w różnych krajach UE i regionie południowoazjatyckim, a teraz chce wejść na polski rynek, jeden z najbardziej aktywnych i szybko rozwijających się regionów UE.
     
    Chętnie pomagamy naszym pracownikom w rozwoju zawodowym i zapewniamy doskonałe możliwości do rozwoju osobistego tym, którzy dążą do osiągnięcia najlepszych wyników w sferze finansowej i technicznej.
     
    Instant Trading EU, Dworcowa 47, 85-009 Bydgoszcz, Poland
    Email: [email protected]
    Phone: +48508779376
    Menedżer ds. Obsługi klienta

    Obowiązki:

    • Bezpośredni kontakt z klientami w celu promowania produktów i usług firmy za pośrednictwem telefonu oraz wiadomości e-mail w celu budowania i utrzymywania relacji z klientami.
    • Wyszukiwanie i selekcja istotnych informacji w celu prawidłowej obsługi zapytań.
    • Odpowiadanie na zapytania klientów w sposób terminowy i dokładny.
    • Rejestrowanie szczegółowych i dokładnych zapisów oraz aktualizowanie całej komunikacji z klientami.
    • Identyfikacja potrzeb klienta i pomoc klientom w korzystaniu z określonych funkcji.
    • Wspieranie nowych i stałych klientów.
    • Monitorowanie skarg klientów i nawiązywanie kontaktu w celu udzielenia im pomocy.
    • Informowanie klientów o nowych produktach i możliwościach.
    • Pomoc klientom w zapytaniach dotyczących handlu.
    • Pomoc klientom w dokonywaniu wpłat/wypłat.
    • Pomoc w integracji i przypisywaniu potencjalnych klientów do aktywnych klientów.
    • Ponowna aktywacja starych klientów.
    • Edukowanie klientów, jak korzystać z platform transakcyjnych firmy.
    • Edukowanie klientów, jak handlować aktywami finansowymi.
    • Osiąganie kluczowych wskaźników wydajności (celów).

    PROFIL KANDYDATA:

    • Wymagane co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
    • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów finansowych stanowi dużą zaletę.
    • Osoba skoncentrowana na doskonałej obsłudze klienta.
    • Doskonała komunikacja i umiejętności pisemne, a także dbałość o szczegóły.
    • Rozumienie rynków finansowych i handlu, najlepiej z walutami.
    • Doskonałe umiejętności komunikacji i współpracy.
    • Zdecydowanie i odpowiedzialności.
    • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i zorientowanie na cel.
    • Szczerość, dokładność, niezawodność.
    • Zdolność do samodzielnej pracy.
    • Dobra tolerancja na stres i umiejętności samodzielnego zarządzania.
    • Umiejętność pracy w zespole.
    • Cierpliwość podczas pracy z różnymi klientami.
    • Znajomość komputera.
    • Biegła znajomość języka angielskiego.
    Wynagrodzenie za stanowisko Menedżera ds. Obsługi klienta wynosi 3,000-4,000 PLN (net) + premia