Ta oferta pracy jest nieaktualna od 241 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Detalicznej - Premio

  • lubuskie
  • Specjalista
  • 2017-08-30

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w 50 zakładach produkcyjnych w 22 krajach, zatrudniając 67 tys. pracowników. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów.

    Jako zdobywca tytułów TOP Employer Europe i TOP Employer Polska, mocno wierzymy, że Goodyear będzie najlepszą firmą w branży oponiarskiej, ponieważ przyciąga, zatrudnia, dba o rozwój i motywuje zespół najlepszych współpracowników. W Europie Centralnej Goodyear zatrudnia około 4 600 osób, które koncentrują się na osiąganiu najwyższej jakości we wszystkim co robimy.

    Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Detalicznej (Premio)
    Obszar pracy: woj. zachodniopomorskie, wielkopolskie, lubuskie, część woj. pomorskiego
    Miejsce pracy:Poznań

    Zakres odpowiedzialności:

    • Nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z punktami serwisowymi oraz przekształcanie strategii sieci na indywidualne działania w punktach sprzedaży zgodnie z umowami franczyzowymi,
    • Odpowiedzialność za wdrożenie konceptu Premio w punktach serwisowych oraz przeprowadzanie corocznego procesu certyfikacji jakości,
    • Przygotowywanie rocznych biznesplanów w punktach sprzedaży Premio
    • Zarządzanie oraz raportowanie sprzedaży oraz planu kosztów,
    • Prowadzenie regularnych przeglądów KPI oraz wdrożenie koniecznych działań w celu w celu osiągnięcia założonych planów sprzedażowych/kosztów.
    • Wsparcie sieci Premio w punktach sprzedaży: akcje marketingowe, stymulowanie zakupów u dostawców preferowanych, promocje w sieci, udział w modułach szkoleniowych itd.,
    • Zorientowanie na działania sprzedażowe skierowane do użytkowników ostatecznych w punktach serwisowych franczyzobiorców,
    • Podnoszenie profesjonalizmu punktów franczyzobiorcy Premio,
    • Wdrażanie księgi standardów jakości Premio,
    • Identyfikowanie obszarów do poprawy i prowadzenie szkoleń w punktach serwisowych,
    • Dbanie o realizację założeń zakupowych Grupy Goodyear.

    Wymagania:

    • Ukończone studia wyższe, preferowane kierunki techniczne lub ekonomiczne,
    • Kilkuletnie doświadczenie w pracy z klientami na podobnym stanowisku,
    • Łatwości w nawiązywaniu i budowaniu relacji interpersonalnych,
    • Umiejętność raportowania oraz wyznaczania celów,
    • Umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
    • Ambicja, orientacja na cel i gotowość do podejmowania wyzwań,
    • Umiejętność przygotowywania planów rozwoju małych i średnich firm,
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
    • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
    • Prawo jazdy kat. B.

    Mile widziane:

    • Dobra znajomość rynku motoryzacyjnego,
    • Znajomość sprzedaży w sieciach detalicznych.

    Oferujemy:

    • Współpracę na podstawie umowy o pracę,
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
    • Profesjonalne narzędzia pracy,
    • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu.
    Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty.
    aplikuj

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

    bottom