Oferta pracy

Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży w Obszarze Nowych Technologii

KACZMARSKI GROUP

  • Danuty Siedzikówny 12, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

KACZMARSKI GROUP

Danuty Siedzikówny 12

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie strategii sprzedażowej i szczegółowych planów działań rynkowych w celu pozyskania partnerów dla nowej spółki EASY-CHECK, w sposób zapewniający maksymalizację wartości długoterminowej współpracy

  • Aktywne poszukiwanie nowych Partnerów którzy zapewnią wzrost sprzedaży produktów opartych o PSD-2 (wzrost ilości użytkowników, ilości zapytań, złożoności zapytań i przychodów).

  • Przygotowanie wysokiej jakości materiałów ofertowych oraz prowadzenie warsztatów z potencjalnymi Partnerami, wsparcie w budowaniu business caseów wewnętrznych oraz na potrzeby Partnerów.

  • Zapewnienie efektywnego rozwoju współpracy z Partnerami, mającego na celu popularyzację usług spółki EASY-CHECK oraz osiąganie zakładanych celów i planów ilościowych i przychodowych.

  • Wsparcie w rozwoju niezbędnej dokumentacji związanej z dostarczaniem usługi dla Partnerów oraz udział w procesie integracji Partnerów z ekosystemem technologicznym

  • Efektywna współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za rozwój produktu, kwestie prawne, aspekty wdrażania Partnerów i utrzymania systemu, w celu zapewnienie sprawnego wdrożenie Partnerów oraz rozwoju skali współpracy.

  • Regularne raportowanie i monitorowanie prowadzonych działań sprzedażowych oraz ich rezultatów.

  • Aktywna analiza środowiska konkurencyjnego dla usług EASY-CHECK – identyfikacja trendów w zakresie zmian produktowych i cenowych i komunikacja z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi, w celu zapewnienia stałej przewagi rynnowej.

Nasze wymagania

  • Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu i rozwoju biznesu w oparciu o rozwiązania on-line, ze szczególnym uwzględnieniem produktów finansowych sprzedawanych w kanałach on-line (np. pożyczki on-line, e-commerce, bankowość on-line).

  • Znaczące doświadczenie w sprzedaży lub nabywaniu i wdrażaniu usług lub narzędzi wspierających procesy obsługi klienta on-line.

  • Znajomość podstawowych produktów finansowych dostępnych w kanałach on-line (pożyczki, leasing, faktoring, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, odroczone płatności, kredyt kupiecki itp.)

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży usług w sektorze business to business (np. z instytucji finansowej, dostawcy usług dla instytucji finansowych, firmy technologicznej dostarczającej rozwiązania do obsługi klienta on-line), poparte osiągniętymi wynikami.

  • Innowacyjność, zdolności analityczne, dobra organizacja pracy.

  • Zorientowanie na sukces i realizację celów, wsparte podejściem

  • Wykształcenie wyższe

  • Znajomość języka angielskiego (B2/C1).

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia,

  • kreatywny zespół, który sprawi że będziesz przychodził do nas z przyjemnością

  • możliwość pogodzenia pracy zawodowej z życiem prywatnym

  • szerokie spektrum zagadnień do modelowania (modele sprzedażowe, windykacyjne, obsługowe, upsell, cross-sell)

  • różnorodne i ciekawe zadania

  • Benefity

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • świetne bistro

Etapy rekrutacji
1

Inspirujące spotkanie z Działem HR

2

Decyzja HR: Jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu

3

Dzwonimy do Ciebie z radosną informacją zwrotną

4

Wspólnie ustalamy warunki, które Cię satysfakcjonują