Menedżer ds. Rynku

  • Kalisz, Konin, Piła, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 22.08.2019
  • Ważna jeszcze 5 dni (do 21.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.

    Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!  
    MENEDŻER DS. RYNKU

    Kalisz, Konin, Piła

    U NAS MOŻESZ:

    • samodzielnie realizować innowacyjne projekty
    • współtworzyć polską bankowość
    • budować rynkowe doświadczenie
    • zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
    • mieć stabilne warunki zatrudnienia
    • wykorzystywać własną inicjatywę
    • korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Program MultiBenefit, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny)

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta oraz realizację ambitnych celów sprzedażowych we wskazanych jednostkach, poprzez:

    • nadzór nad realizacją planu sprzedaży na podległym Rynku
    • regularne wizyty w oddziałach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej w podległym obszarze obserwację pracy, ocenę realizacji standardów sprzedaży i obsługi klienta
    • prowadzenie warsztatów i treningów on the job w oparciu o obwiązujące standardy pracy
    • diagnozowanie potrzeb rozwojowych w podległym obszarze
    • analizę wyników poszczególnych oddziałów, identyfikowanie obszarów wymagających poprawy
    • inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedażową, w tym dobór odpowiednich narzędzi i metod
    • tworzenie oraz realizacja inicjatyw mających na celu poprawę jakości obsługi klienta i wyników sprzedaży
    • identyfikowanie obszarów potencjalnych zagrożeń związanych z bezpieczeństwem i fraudami

    ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA POSIADA:

    • wykształcenie wyższe
    • doświadczenie na stanowisku menadżerskim w obszarze finansów we współpracy z zewnętrznymi partnerami, poparte sukcesami
    • umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży
    • doświadczenia trenerskie, coachingowe, w prowadzeniu treningów on the job
    • orientację na wynik oraz determinację w dążeniu do celu
    • zdolności komunikacyjne i interpersonalne
    • bardzo dobrą organizację pracy własnej
    • gotowość do częstych podróży służbowych
    Chcesz wiedzieć więcej?
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Klauzula informacyjna - rekrutacje

    Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”):

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).
    2. Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:
      • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz,
      • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: [email protected],
      • Infolinii Banku pod numerem tel. 801 100 500 (dla połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych; opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie lokalnej) lub 52 34 99 499 (dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora. Opłaty naliczane są od momentu nadania komunikatu: „Witamy w Banku Pocztowym …”);
      • formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.pocztowy.pl/kontakt,
    3. IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:
      • poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
      • poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: [email protected], z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
    4. Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, w tym wdrożeniowego, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych– podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przepisy Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Banku, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Banku. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ew. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    1. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym wdrożeniowych np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych, byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne, firmy szkoleniowe, hotele).
    2. Prawa osób, których dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu:
      • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
      • prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
      • prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
      • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji – o ile została ona wyrażona;
      • prawo do przenoszenia danych;
      • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    3. W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na podane w pkt. 2 i 3 adresy do korespondencji.
    4. Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

    Jeśli jest Pani/Pan zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Banku, prosimy o dopisanie w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości,o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Bank przez okres do końca następnego roku kalendarzowego”.