Ta oferta pracy jest nieaktualna od 222 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menedżer ds. Utrzymania Systemów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 14.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

    Menedżer ds. Utrzymania Systemów
    Miejsce pracy: Warszawa
    KIE/12/1706/4
    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. 

    Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dołącz do ludzi  z pasją, gotowych na to, aby być liderem na rynku, biorących odpowiedzialność za rozwój przedsiębiorstwa i współpracowników, którzy wspólnie z klientami budują społeczność wokół marki i przewodzą zaangażowanym zespołom.


    Jeżeli:

    • Posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarzadzaniu zespołem IT 
    • Nadzorowałeś pracę systemów Linux/Unix, używałeś SQL 
    • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i/lub francuskim 
    • Potrafisz pracować z wzajemnie powiązanymi systemami, będącymi w zmianie 
    • Posiadasz doświadczenie w bezpośredniej pracy z biznesem i masz na niego szerokie spojrzenie 
    • Jesteś osobą proaktywną i szukającą nowatorskich rozwiązań 
    • Możesz pochwalić się doświadczeniem w pracy z systemem ERP lub przy jego wdrożeniu – będzie to dodatkowym atutem  
    • Znasz branżę retail i/lub e-commerce – mile widziane 

    Będziesz odpowiedzialny za:

    • Zarządzanie zespołem analityków i administratorów systemów 
    • Organizację pracy 2-giej linii wsparcia procesów logistycznych i sprzedażowych 
    • Ścisłą współpracę z kluczowymi działami w firmie 
    • Bieżącą komunikację i współpracę z centralą we Francji 
    • Koordynowanie aktualizacji i wdrożeń projektów informatycznych 
    • Nadzór nad tworzeniem nowych lokalizacji (sklepów) w systemach informatycznych 
    • Pracę z technologiami mobilnymi i aplikacjami e-commerce 

    Oferujemy Ci:

    • Umowę o pracę
    • Stanowisko w rozwijającej się, międzynarodowej firmie 
    • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów
    • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania 
    • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych 
    • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport 
    • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa 
    • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra 
    • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska 
    opisopisopisopis