Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menedżer Inwestycyjny

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 03.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o. (TFS)

     

    to spółka Skarbu Państwa o ugruntowanej pozycji na rynku. Jesteśmy innowacyjnym, dynamicznie rozwijającym się podmiotem inwestycyjnym, dysponującym kapitałem 1 mld 700 mln złotych. Realizujemy ważne dla polskiej gospodarki projekty o charakterze rozwojowym. Działamy na zasadach indywidualnie dobranej strukturyzacji i aranżacji finansowania. Budując wartość portfela Grupy Kapitałowej, kładziemy nacisk na innowacyjność i synergie pomiędzy spółkami.
     
    Różnorodność projektów, jakimi się zajmujemy sprawia, że praca u nas to wyjątkowe wyzwanie. Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego w gronie profesjonalistów i ekspertów. Gwarantujemy umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia.
    Menedżer Inwestycyjny
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: PIK/MI/2018

    OPIS STANOWISKA

     

    Szukamy pracownika do pracy w naszym biurze w Warszawie, który będzie odpowiedzialny za kompleksową realizację projektów inwestycyjnych, w tym w szczególności za:

    • prowadzenie i koordynację projektów inwestycyjnych z obszaru finansowania o charakterze dłużnym lub związanych z projektami M&A, na wszystkich etapach realizacji (od analizy i oceny projektów, poprzez nadzorowanie etapu inwestycyjnego i operacyjnego, do wyjścia z inwestycji)
    • pełny i aktywny nadzór właścicielski nad wyznaczonymi spółkami (wraz z elementami doradztwa)
    • uczestniczenie w realizacji złożonych projektów restrukturyzacyjnych
    • prace w ramach przygotowywania i realizacji strategii inwestycyjnej TFS

    WYMAGANIA

    • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
    • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze analizy finansowej (preferowany obszar sektora PE/VC), biznesowej, bankowości inwestycyjnej
    • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu finansów, w szczególności analizy finansowej i oceny projektów inwestycyjnych oraz doświadczenie zawodowe w tym zakresie
    • znajomość uwarunkowań prawnych (aktów prawnych) funkcjonowania przedsiębiorstw
    • bardzo dobra znajomość MS Office
    • rozwinięte umiejętności analityczne
    • umiejętności negocjacyjne
    • wysoka kultura biznesowa
    • zdolności organizacyjne i samodzielność
    • dynamizm działania i orientacja na wyznaczone cele

    DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE

    • wysokie kompetencje związane z zarządzaniem projektowym
    • doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami inwestycyjnymi
    • certyfikat CFA, ACCA, licencja doradcy inwestycyjnego lub podobne
    • doświadczenie w doradztwie transakcyjnym, kontrolingu lub audycie finansowym (preferowanie w tzw. Wielkiej Czwórce)
    • doświadczenie w budowaniu i ocenie modeli finansowych przedsiębiorstw
    • doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii przedsiębiorstw
    • znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw z udziałem Skarbu Państwa
    • posiadanie uprawnienia do kandydowania na stanowisko członka Rady Nadzorczej spółki z udziałem Skarbu Państwa
    • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (C1)
    • umiejętność pracy pod presją czasu oraz elastyczność w poszukiwaniu rozwiązań

    OFERUJEMY

    • dużo pracy w ramach ciekawych i rozwojowych projektów
    • pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • możliwość pracy w organach nadzorczych spółek portfela TFS
    • prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do pracowniczej karty sportowej
    • pracowniczy program emerytalny



    Aplikacje, zawierające CV i list motywacyjny, prosimy przesyłać klikając
    w przycisk aplikowania.

    W temacie maila prosimy wpisać numer referencyjny
    ogłoszenia PIK/MI/2018.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami 

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

     

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o”.

    Klauzula informacyjna


    Administrator:
    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o , z siedzibą przy ul. Ligockiej 103, Katowice (40-568), jako pracodawca.
    Inspektor ochrony danych
    Mogą się Państwo kontaktować z Pełnomocnikiem Zarządu ds. ochrony danych osobowych pod adresem: [email protected],
    Cel i podstawy przetwarzania
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o. będzie przetwarzać Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
    Odbiorcy danych osobowych
    Odbiorcą Państwa danych osobowych będzie Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. z o.o.
    Okres przechowywania danych
    Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
    W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.
    Prawa osób, których dane dotyczą
    Mają Państwo prawo do:
    1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
    2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4) prawo do usunięcia danych osobowych;
    5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
    Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.