Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1273 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menedżer Oddziału

  • Bronisze (pow. warszawski zachodni), mazowieckie
  • Kierownik
  • 24.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    SPEDIMEX SP. Z O.O. jest polskim, stale rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe.
    Od 1993 roku Spedimex realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej, a w 2014 zyskała zaszczytny tytuł Solidnego Pracodawcy Dekady.  

    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Menedżer Oddziału
    Miejsce pracy: Bronisze (pow. warszawski zachodni)
    Region: mazowieckie
    Nr referencyjny: MO/W-WA
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
    • zarządzanie procesem rozwoju Oddziału na podległym terenie
    • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Oddziału Firmy
    • tworzenie i realizację strategii działania Oddziału
    • zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników
    • wyznaczanie i realizowanie wyników zgodnych z budżetem
    • pozyskiwanie nowych klientów i realizacja określonych celów sprzedażowych
    • planowanie i wdrażanie właściwej organizacji pracy, delegowanie zakresu odpowiedzialności
    • poszczególnym pracownikom
    • rekrutację pracowników
    • reprezentowanie Firmy na zewnątrz
    • raportowanie działań Oddziału do Zarządu Firmy

    Od kandydata oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, preferowane: logistyka, transport
    • minimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku operacyjnym,  
    • najchętniej w firmie spedycyjnej, logistycznej
    • szerokiej wiedzy z zakresu transportu i spedycji
    • doświadczenia w sprzedaży oraz w kontaktach z klientami
    • bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych i planistycznych
    • doświadczenia w tworzeniu raportów oraz analizie pozyskanych danych
    • umiejętnego zarządzania i organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
    • zdolności szybkiego podejmowania decyzji / dynamiki w działaniu
    • myślenia w kategoriach rozwiązań, nastawienia na rezultat
    • praktycznej znajomości MS Office oraz programów operacyjnych Windows
    • czynnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
    • prawa jazdy kat. B

    Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:

    • stabilną pracę w jednym z oddziałów Spedimex Sp. z o.o.
    • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • umowę o pracę
    • wsparcie ze strony doświadczonych współpracowników i przełożonych
    • pełną wyzwań i różnorodnych zadań pracę
    • odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
    • bezpłatną opiekę medyczną w najlepszej w Polsce sieci placówek prywatnych
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    lub na adres:
    Sosnowiec 15a, 95-010 Stryków


    Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z kandydatami, których profil zawodowy odpowiada warunkom ogłoszenia.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).