Oferta pracy

Menedżer Sprzedaży

PKN ORLEN S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • lubuskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Menedżer
Ważne do: 19-08-2020
Menedżer Sprzedaży
Numer ref.: Nr ref.: KRR03796

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • zapewnienie realizacji planów sprzedaży i kosztów poprzez zarządzanie operacyjne przydzieloną grupą stacji franczyzowych z zastosowaniem standardów i procedur obowiązujących w PKN ORLEN S.A.
  • prowadzenie akwizycji stacji paliw -poszukiwanie nowych lokalizacji na powierzonym terenie działania, monitorowanie rynku i analizowanie kandydatów/stacji do sieci DOFO
  • przygotowanie całości dokumentacji, niezbędnej dla oceny atrakcyjności współpracy z potencjalnymi kontrahentami (wnioski lokalizacyjne, analizy ekonomiczne i finansowe, negocjacje warunków)
  • koordynację realizowanych procesów inwestycyjnych związanych z dostosowaniem nowych/istniejących stacji DOFO do standardów technicznych PKN ORLEN S.A. 
  • analizę osiągniętych wyników sprzedażowych oraz sporządzanie planów naprawczych 
  • wdrażanie działań operacyjnych mających na celu monitoring oraz podnoszenie jakości funkcjonowania podległych stacji, praca na wskaźnikach sprzedażowych 
  • monitorowanie płatności DOFO wobec PKN ORLEN S.A. oraz analizowanie sytuacji finansowej DOFO pod kątem kredytu kupieckiego
  • nadzór nad majątkiem PKN ORLEN S.A.

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanym koncernie
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zakupowe i zniżkowe na paliwo, programy emerytalne i oszczędnościowe, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
  • możliwości rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, wykładów i programów mentoringowych oraz zaangażowanie w wewnętrzne projekty, także zagraniczne, w ramach programu “Rynek Szans”

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 3-letnie doświadczenie negocjacyjno – sprzedażowe/ we współpracy z partnerami biznesowymi w segmencie B2B
  • doświadczenie w zarządzaniu placówkami detalicznymi
  • bardzo dobrej umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • umiejętności negocjacyjne
  • zaangażowania i profesjonalizmu w działaniu
  • bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych
  • doskonałe umiejętności organizacji własnej pracy oraz współpracy w ramach zespołu
  • silna orientacja biznesowa oraz orientacji na cele
  • doświadczenie w zakresie budowania długofalowych relacji biznesowych
  • prawo jazdy kat. B - gotowość do pracy w terenie

prześlij do nas swoją aplikację.

Miejsce pracy:
woj.: lubuskie, wielkopolskie oraz łódzkie

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy