Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Menedżer Sprzedaży

Trenkwalder

  • Poznań, wielkopolskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
  • rekrutacja zdalna

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Menedżer Sprzedaży

Opis stanowiska

  • realizacja celu budżetowego poprzez samodzielne pozyskiwanie klientów w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, outsourcingu i innych usług HR;
  • rozwój biznesu poprzez regularne badanie potrzeb klientów i stały kontakt osobisty lub telefoniczny;
  • aktywna współpraca z działem operacji odpowiedzielanym za realizację zleceń i bezpośrednią współpracę z klientami;
  • pozyskiwanie zleceń od klientów, przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie i finalizacja kontraktów zgodnie z polityką handlową firmy;
  • reprezentowanie Trenkwalder w przetargach;

Profil kandydata

Poszukujemy osób z  doświadczeniem (popartym sukcesami) w sprzedaży (preferowana branża HR, szkolenia, rekrutacje). Ważne są dla nas również praktyczne umiejętności zarządzania procesem sprzedażowym, umiejętność rzeczowego argumentowania, skutecznego negocjowania i zamykania sprzedaży.
 
Poszukujemy osoby dojrzałej biznesowo, potrafiącą budować partnerskie relacje z klientami (również międzynarodowymi) oraz nastawionej na sukces.
 
Aby realizować skutecznie swoje cele, konieczna jest znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 oraz czynne prawo jazdy kategorii B. 
 
Jeżeli jesteś głodny sukcesu, lubisz sprzedawać, nie boisz targetów i chcesz pracować z fajnymi ludźmi to dołącz do nas i zostań współtwórcą sukcesu Trenkwalder!

Oferujemy

  • interesująca i pełna wyzwań praca w firmie będącej w ścisłej czołówce usług HR na rynku europejskim;
  • solidne wdrożenie i przygotowanie do pracy na samodzielnym stanowisku;
  • szeroki wachlarz szkoleń mających na celu podniesienie kwalifikacji
  • umowa o pracę lub kontrakt B2B;
  • prywatna opieka medyczna;
  • pakiet sportowy;
  • pakiet kafeteryjny;
  • możliwość nauki języka obcego na platformie;
  • narzędzia niezbędne do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy;
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
  • możliwość skorzystania z home office.
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a Twoje sukcesy dodatkowo nagrodzimy premią
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.  

Ogłoszenie archiwalne