Oferta pracy

Menedżer Sprzedaży Usług IT

Sygnity S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Mile widziane

  • CRM

O projekcie

W sektorze elektroenergetycznym obsługujemy kluczowe przedsiębiorstwa, które przechodzą procesy cyfryzacji oraz głębokiej transformacji sektora energetycznego związane z energetyką odnawialną i nową architekturą danych pomiarowych. Sygnity jest wiodącym partnerem rozwiązań branżowych i technologicznych wspierających te procesy.

Jako Menedżer Sprzedaży Usług IT będziesz miał/a możliwość pracować dla czempionów naszej gospodarki budując wizerunek Spółki w kontaktach z nimi. Będziesz pracował/a z doświadczonym dyrektorem handlowym oraz zespołem wyśmienitych architektów systemów.

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymywanie i budowanie relacji z klientem w celu badania, definiowania oraz kreowania jego potrzeb

  • Współpraca z menadżerami produktów i wkład w strategię rozwoju produktów skorelowaną z planami sprzedaży

  • Opracowywanie prognoz i planów sprzedażowych, w tym dbałość o aktualizowanie danych w systemach wewnętrznych dot. realizacji tych planów

  • Pozyskiwanie informacji na temat sytuacji rynkowej, obowiązujących trendów, zmian w otoczeniu politycznymi i ekonomicznym mających wpływ na sprzedaż

  • Monitorowanie inicjatyw i planów postępowań zakupowych klientów sektora

  • Odpowiedzialność za przygotowywanie i składanie ofert handlowych zgodnie z procedurami zakupowymi klientów

  • Nadzór i koordynowanie całości prac związanych z procesem ofertowania i kontraktacji

  • Udział i prowadzenie negocjacji handlowych

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT

  • Znajomość technik i narzędzi sprzedaży

  • Znajomość technik negocjacyjnych

  • Sukcesy sprzedażowe poparte wynikami

  • Doświadczenie w koordynacji całości prac związanych z procesem ofertowania (przygotowanie i składanie ofert handlowych)

  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami

  • Umiejętność dokonywania analizy warunków otoczenia mających wpływ na działalności marketingową i handlową (otoczenie polityczne, ekonomiczne, prawne i konkurencyjne)

  • Dobra organizacja pracy i proaktywność w działaniu

  • Wysoki poziom komunikatywności, wytrwałość w działaniu, nastawienie na wynik i odporność na stres

  • Gotowość do odbywania podróży służbowych

  • Znajomość lub umiejętność szybkiego przyswojenia Prawa Zamówień Publicznych

Mile widziane

  • Znajomość branży energetycznej

  • Znajomość narzędzi CRM

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

To oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej

  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B

  • System premiowy uzależniony od realizacji planu sprzedażowego

  • Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy)

  • Opiekę medyczną w LuxMed i ubezpieczenie grupowe w MetLife

  • Program kafeteryjny – sam wybierasz benefity (sport, kino, kultura, wypoczynek)

  • Udział w programie prowizyjnym Poleć Znajomego, dla osób, które rekomendują kandydatów do pracy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Wywiad telefoniczny

2

Spotkanie z menedżerem