dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyMenedżer Sprzedaży Usług IT
Sygnity S.A.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Technologie, których używamy
Mile widziane
CRM
O projekcie
W sektorze elektroenergetycznym obsługujemy kluczowe przedsiębiorstwa, które przechodzą procesy cyfryzacji oraz głębokiej transformacji sektora energetycznego związane z energetyką odnawialną i nową architekturą danych pomiarowych. Sygnity jest wiodącym partnerem rozwiązań branżowych i technologicznych wspierających te procesy.
Jako Menedżer Sprzedaży Usług IT będziesz miał/a możliwość pracować dla czempionów naszej gospodarki budując wizerunek Spółki w kontaktach z nimi. Będziesz pracował/a z doświadczonym dyrektorem handlowym oraz zespołem wyśmienitych architektów systemów.
Twój zakres obowiązków
Utrzymywanie i budowanie relacji z klientem w celu badania, definiowania oraz kreowania jego potrzeb
Współpraca z menadżerami produktów i wkład w strategię rozwoju produktów skorelowaną z planami sprzedaży
Opracowywanie prognoz i planów sprzedażowych, w tym dbałość o aktualizowanie danych w systemach wewnętrznych dot. realizacji tych planów
Pozyskiwanie informacji na temat sytuacji rynkowej, obowiązujących trendów, zmian w otoczeniu politycznymi i ekonomicznym mających wpływ na sprzedaż
Monitorowanie inicjatyw i planów postępowań zakupowych klientów sektora
Odpowiedzialność za przygotowywanie i składanie ofert handlowych zgodnie z procedurami zakupowymi klientów
Nadzór i koordynowanie całości prac związanych z procesem ofertowania i kontraktacji
Udział i prowadzenie negocjacji handlowych
Nasze wymagania
Min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT
Znajomość technik i narzędzi sprzedaży
Znajomość technik negocjacyjnych
Sukcesy sprzedażowe poparte wynikami
Doświadczenie w koordynacji całości prac związanych z procesem ofertowania (przygotowanie i składanie ofert handlowych)
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami
Umiejętność dokonywania analizy warunków otoczenia mających wpływ na działalności marketingową i handlową (otoczenie polityczne, ekonomiczne, prawne i konkurencyjne)
Dobra organizacja pracy i proaktywność w działaniu
Wysoki poziom komunikatywności, wytrwałość w działaniu, nastawienie na wynik i odporność na stres
Gotowość do odbywania podróży służbowych
Znajomość lub umiejętność szybkiego przyswojenia Prawa Zamówień Publicznych
Mile widziane
Znajomość branży energetycznej
Znajomość narzędzi CRM
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
To oferujemy
Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
Możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B
System premiowy uzależniony od realizacji planu sprzedażowego
Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy)
Opiekę medyczną w LuxMed i ubezpieczenie grupowe w MetLife
Program kafeteryjny – sam wybierasz benefity (sport, kino, kultura, wypoczynek)
Udział w programie prowizyjnym Poleć Znajomego, dla osób, które rekomendują kandydatów do pracy
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
dofinansowanie biletów do kina, teatru
program rekomendacji pracowników
Wywiad telefoniczny
Spotkanie z menedżerem