Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menedżer Sprzedaży

  • wielkopolskie
  • Kierownik
  • 09.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PKN ORLEN jest nowoczesnym graczem na rynku paliw i energetyki, największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Platts TOP250 czy Thomson Reuters TOP100. Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami, a sprzedaż detaliczna prowadzona jest z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci blisko 2800 nowoczesnych i stacji paliw. W ramach rozwoju energetyki, zakończony został projekt elektrociepłowni gazowo-parowej opartej na kogeneracji we Włocławku, a pozyskanie uruchomienie podobnego projektu w Płocku planowane jest w pierwszej połowie br. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2017 wyniosły ok. 152 mln boe. ORLEN nieprzerwanie od kilku lat uznawany jest najcenniejszą marką w Polsce, wycenianą na poziomie 4,7 mld zł, PKN ORLEN jest także jedyną w regionie firmą, która otrzymała już pięć razy z rzędu prestiżowy tytuł The Most Ethical Company, przyznawany przez amerykański Ethisphere Institute.
    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    Menedżer Sprzedaży - woj. łódzkie, woj. wielkopolskie 
    Nr ref.: KRR02824
    Miejsce pracy: woj. łódzkie, woj. wielkopolskie
    Ważne do: 23-11-2018


    Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

    • zapewnienie realizacji planów sprzedaży i kosztów poprzez zarządzanie operacyjne przydzieloną grupą stacji franczyzowych z zastosowaniem standardów i procedur, obowiązujących w PKN ORLEN S.A.
    • prowadzenie akwizycji stacji paliw – poszukiwanie nowych lokalizacji na powierzonym terenie działania, monitorowanie rynku i analizowanie potencjalnych kandydatów/stacji do włączenia w sieć DOFO
    • przygotowanie całości dokumentacji, niezbędnej dla oceny atrakcyjności współpracy z potencjalnymi kontrahentami (wnioski lokalizacyjne, analizy ekonomiczne i finansowe)
    • negocjacje warunków zarówno z potencjalnymi kandydatami, jak i przy przedłużeniu współpracy na kolejny okres
    • koordynację realizowanych procesów inwestycyjnych związanych z dostosowaniem nowych/istniejących stacji DOFO do standardów technicznych PKN ORLEN S.A.
    • analizę osiągniętych wyników sprzedażowych oraz sporządzanie planów naprawczych
    • monitorowanie płatności DOFO wobec PKN ORLEN S.A. oraz analizowanie sytuacji finansowej DOFO pod kątem kredytu kupieckiego
    • nadzór nad majątkiem PKN ORLEN S.A. przekazanym do DOFO oraz nad procesem dezinwestycji tego majątku

    Pracując u nas możesz liczyć na:

    • stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanym koncernie
    • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
    • bogaty pakiet benefitów: opiekę medyczną, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zakupowe i zniżkowe na paliwo, programy emerytalne i oszczędnościowe, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
    • możliwości rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, wykładów i programów mentoringowych, oraz zaangażowanie w wewnętrzne projekty, także zagraniczne, w ramach programu “Rynek Szans”

    Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

    • wykształcenie wyższe
    • minimum 3 letnie doświadczenie negocjacyjno – sprzedażowe lub we współpracy z partnerami biznesowymi w segmencie B2B
    • doświadczenie w zakresie budowania długofalowych relacji biznesowych
    • bardzo dobra umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
    • wysokie umiejętności negocjacyjne
    • orientacja na wyniki
    • profesjonalizm i współpraca w realizacji zadań
    • innowacyjność
    • gotowość do pracy w terenie
    • prawo jazdy kat. B

    prześlij do nas swoją aplikację.