Oferta pracy

Menedżer Wydziału Obsługi Ubezpieczeń Majątkowych

AllianzO firmie

Allianz

Rodziny Hiszpańskich 1

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie zespołem (call center oraz back office),

  • tworzenie standardów obsługi Klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych,

  • definiowanie obszarów wymagających usprawnień oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych,

  • opracowywanie oraz efektywne wykorzystanie budżetu Wydziału,

  • raportowanie pracy Wydziału, analiza trendów rynkowych oraz weryfikacja benchmarków,

  • dbanie o efektywność pracy, zaangażowanie i rozwój pracowników.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość produktów majątkowych (głównie ubezpieczenia mieszkań, rolne, SME, OC działalności gospodarczej),

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem min. 2 lata,

  • silna orientacja na klienta oraz upraszczanie procesów,

  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów,

  • zdolność analitycznego myślenia.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • pracę w międzynarodowym zespole (język angielski jako podstawy język komunikacji),

  • pełną wyzwań pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku, będącej globalnym liderem w sektorze ubezpieczeń,

  • pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie NNW,

  • zniżki na produkty ubezpieczeniowe Allianz,

  • udział w onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy,

  • bezpłatne kursy językowe online,

  • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach klubów sportowych i hobbystycznych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne