Ta oferta pracy jest nieaktualna od 92 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Menedżer Zespołu Zarządzania Projektami - obszar Inicjatyw Technologicznych

  • Gdańsk, pomorskie
  • Kierownik
  • 16.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

    Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych  magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.

    Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.

    Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
    Menedżer Zespołu Zarządzania Projektami (obszar Inicjatyw Technologicznych)
    Miejsce pracy: Gdańsk
    Region: pomorskie

    Mamy dla Ciebie pracę , która polega na:

    • zarządzaniu Zespołem Project Managerów prowadzących projekty informatyczne realizujące strategiczne cele Banku
    • wykorzystaniu metodyki CI/CD w codziennych zadaniach
    • wykorzystaniu rozwiązań chmurowych (MS Azure, AWS) w codziennych zadaniach
    • inicjowaniu i koordynowaniu projektów informatycznych od fazy pomysłu/projektowania do momentu wdrożenia dotyczących systemów Windows/Linux & technik wirtualizacyjnych, sieci i systemów telekomunikacji oraz baz danych
    • angażowaniu i motywowaniu pracowników, aby budować i rozwijać zespół zdolny osiągać zakładane wyniki
    • wprowadzaniu usprawnień i podnoszeniu jakości pracy przez wprowadzanie zmian standardów i procedur
    • ciągłym udoskonalaniu warsztatu pracy Zespołu celem zwiększenia efektywności realizacji Ich pracy

    Jeżeli jesteś osobą, która posiada:

    • minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
    • bardzo dobrą znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (np. certyfikaty Agile, Prince2 lub PMI)
    • doświadczenie w pracy w oparciu o metodykę CI/CD z – mile widzianym – wykorzystaniem podejścia DevOps w oparciu o metodyki Agile / Scrum
    • praktyczną wiedzę dotyczącą sprzętu IT oraz systemów Windows/Linux & technik wirtualizacyjnych, sieci i systemów telekomunikacji oraz baz danych
    • znajomość rozwiązań chmurowych (MS Azure, AWS)
    • praktyczne umiejętności korzystania z pakietu Atlassian (JIRA, Confluence)
    • wykształcenie wyższe, mile widziane informatyczne
    • wysokie umiejętności komunikacyjne

    Dodatkowo mile widzianymi atutami będą:

    • samodzielność, kreatywność i innowacyjność w działaniu
    • znajomość branży bankowej

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • pracę z ambitnym zespołem w dynamicznej organizacji – najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
    • szerokie możliwości rozwoju zawodowego
    • udział w ciekawych projektach
    • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
    • dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)

    Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.