Oferta pracy

Międzynarodowy Key Accountant Inside Sales Manager MP

Ahead Professionals Sp. z o.o.

  • Poznań, wielkopolskie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna
Jesteśmy jedną z wiodących agencji rekrutacyjnych w Polsce. Wywodzimy się z marki Job Impulse, obecnej na rynku od 2006 roku. Dzięki doświadczonej kadrze każdego dnia znajdujemy pracę specjalistom w kraju i zagranicą - rekrutujemy na stanowiska średniego i wyższego szczebla w obszarach Logistics, Supply Chain, Engineering, IT, Finance, Sales & Marketing. Twój sukces jest w naszych rękach!
 

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze instalacji rezerwowego zasilania z zakładem produkcyjnym w okolicach Poznania (Środka), poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko International Key Accountant Inside Sales Manager MP.

Międzynarodowy Key Accountant Inside Sales Manager MP
PODSTAWOWY CEL TEGO STANOWISKA:

Menedżer sprzedaży IKA Inside pełni rolę centralnego punktu kontaktowego i źródła informacji dla zewnętrznego zespołu IKAM, wspierając go w rozwoju międzynarodowych klientów i realizacji długoterminowych celów firmy. Stanowisko obejmuje różnorodny zakres funkcji wsparcia, w tym obsługę przetargów, analizę rynku kont, koordynację i udostępnianie informacji oraz realizację kontraktów.
 
Poprzez centralną funkcję IKA Inside Sales można osiągnąć bardziej ustrukturyzowane i proaktywne podejście do strategii międzynarodowych klientów kluczowych. Dzięki opracowaniu i wykorzystaniu centralnej funkcji wsparcia IKAM, nasi lokalni menedżerowie ds. kluczowych klientów mogą uzyskać dostęp do informacji i wsparcia za pośrednictwem centralnego punktu kontaktowego. W ten sposób umożliwienie bardziej efektywnego rozwoju konta i interakcji z klientami.
 
WYZWANIA:

W tej roli będziesz wspierać i być centralnym punktem kontaktowym dla menedżerów National Key Account managerów jednostki biznesowej Motive Power, którzy znajdują się w kilku różnych krajach. Współpracując z wiceprezesem ds. rozwoju biznesu międzynarodowego, zbudujesz centralną strukturę informacji i wsparcia, która będzie efektywnie wspierać obsługę przetargów, analizę rynku kont, koordynację i wymianę informacji oraz realizację umów.

 

Szczegółowo:

  • Przyjmowanie ofert od klientów i gromadzenie wewnętrznych interesariuszy, aby opracować strategię dotyczącą podejścia do szansy.
  • Wspomaganie zespołu ds. kont w zbieraniu informacji niezbędnych do profesjonalnej i terminowej odpowiedzi na przetargi.
  • Zbieranie danych dotyczących cen kont od National Key Account Managers, a następnie wspieranie sprzedaży i Pricing Managera analizą cen, która będzie stanowić podstawę strategii wyceny kont i odpowiedzi na przetargi.
  • Za pomocą wywiadu rynkowego zbieranie danych jakościowych i ilościowych dotyczących docelowych kont międzynarodowych i wykorzystywanie ich do wspierania sprzedaży.
  • Rozwijanie skutecznej komunikacji z krajowymi menedżerami ds. kluczowych klientów w celu rozwijania i promowania wymiany informacji dotyczących docelowych kont.
  • Wspieranie sprzedaży we współpracy z odpowiedzialnymi krajowymi menedżerami ds. kluczowych klientów w celu opracowania strategii kont, zgodnie z centralnie zdefiniowaną strukturą strategii kont.
  • Wspieranie sprzedaży i marketingu produktów poprzez zbieranie historii sukcesu sprzedaży w celu generowania studiów przypadków, które są istotne dla kont docelowych.
  • Współpraca z centralnym serwisem, aby zebrać globalne możliwości serwisowe, pakiety serwisowe i poziomy cen oraz być na bieżąco.
  • Współpraca ze sprzedażą wspieraj rollout globalnych kontraktów pomagających zapewnić efektywną i profesjonalną realizację kontraktów.
  • Korzystając z Salesforce, opracowanie ustrukturyzowanego widoku najwyższego poziomu kont międzynarodowych, ich struktury oraz działań sprzedażowych firm na docelowych kontach.
  • Zbieranie informacji o obrotach kont od National Key Account Managers, aby opracować przegląd naszych globalnych obrotów z docelowymi rachunkami międzynarodowymi.
  • Współpracowanie ze sprzedażą w celu organizowania i rozwijania regularnych spotkań kont zespołu w celu omówienia i wymiany informacji na temat docelowych kont.

IDEALNY KANDYDAT:

  • Studia biznesowe lub odpowiednie szkolenie zawodowe.
  • Min. 2-letnie doświadczenie w roli wsparcia sprzedaży.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji i tworzenia relacji z kolegami z różnych funkcji i krajów.
  • Zorganizowany i zorganizowany kandydat, z wysokim poziomem kompetencji w programach Excel, PowerPoint i Word.
  • Zaletą jest znajomość rynku baterii przemysłowych.

 REKRUTACJA:

  • I etap - rozmowa z Professional Recruitment Partnerem. Informacja zwrotna po max. 7 dniach od rozmowy bez względu na jej wynik.
  • II etap - rozmowa z Kierownikiem Działu wewnętrznie w firmie. Informacja zwrotna po max. 7 dniach od rozmowy bez względu na jej wynik.

Ogłoszenie archiwalne