Oferta pracy

Międzynarodowy Menedżer Cen MP

Ahead Professionals Sp. z o.o.

  • Poznań, wielkopolskie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna
Jesteśmy jedną z wiodących agencji rekrutacyjnych w Polsce. Wywodzimy się z marki Job Impulse, obecnej na rynku od 2006 roku. Dzięki doświadczonej kadrze każdego dnia znajdujemy pracę specjalistom w kraju i zagranicą - rekrutujemy na stanowiska średniego i wyższego szczebla w obszarach Logistics, Supply Chain, Engineering, IT, Finance, Sales & Marketing. Twój sukces jest w naszych rękach!
 

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze instalacji rezerwowego zasilania z zakładem produkcyjnym w okolicach Poznania (Środka), poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko Międzynarodowy Menedżer Cen MP.

Międzynarodowy Menedżer Cen MP
PODSTAWOWY CEL TEGO STANOWISKA:
 
Menedżerowie ds. cen to pracownicy firmy, którzy specjalizują się w zadaniach operacyjnych i strategicznych z zakresu zarządzania cenami. Wszechstronny i zróżnicowany zakres zadań obejmuje na przykład opracowywanie i wdrażanie strategii cenowych dla określonych regionów lub grup produktów, monitorowanie cen konkurencji, przeprowadzanie analiz wpływu cen i elastyczności cenowej oraz kontrolowanie zarządzania cenami w celu zapewnienia rentowności. Stanowisko kierownika ds. cen jest organizacyjnie zakotwiczone w centralnej jednostce cenowej.
 
Zarządzanie cenami obejmuje analizę, planowanie, definiowanie, wdrażanie oraz kontrolę cen i warunków. Celem zarządzania ceną jest osiągnięcie celów marketingowych, a tym samym ostatecznie celów korporacyjnych poprzez odpowiednie zaprojektowanie cen i warunków.

 

OFERUJEMY:

  • Praca zdalna,
  • Możliwość uczestniczenia w projekcie greenfieldowym,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • Rozbudowany pakiet socjalny - dodatkowe świadczenia pieniężne, wyjazdy integracyjne, imprezy rodzinne,

WYZWANIA:

  • W tej roli będziesz odpowiedzialny za strategiczne i operacyjne decyzje cenowe w Jednostce Biznesowej Motive Power we wszystkich grupach klientów,
  • We współpracy z Działem Zarządzania Produktami i Sprzedażą oraz uwzględniając cele sprzedażowe i marżowe, opracujesz koncepcje pozycjonowania cenowego w aktualnej sytuacji rynkowej i konkurencyjnej,
  • Na podstawie analiz cen utworzysz cenniki dla klientów lub grup klientów,
  • Jako ekspert na rynku baterii przemysłowych zawsze będziesz uwzględniał w tym procesie swoją dogłębną wiedzę o produktach, rynku i klientach.

Szczegółowo:

  • Analiza firmy i sytuacji rynkowej oraz wyprowadzenie strategicznych i operacyjnych celów pozycjonowania cenowego.
  • Segmentacja klientów pod kątem zróżnicowania cenowego.
  • Wdrożenie podejścia do wyceny opartego na wartości Firmy.
  • Kalkulacja cenników brutto i netto z wykorzystaniem opracowanych koncepcji.
  • Prowadzenie cenników transferowych oraz weryfikacja i utrzymanie standardowej struktury rabatów.
  • Regularna ocena danych transakcyjnych, w szczególności specjalnych cen netto.
  • Wdrażanie i dokumentowanie zmian cen.
  • Wsparcie w realizacji promocji sprzedaży, w szczególności poprzez kalkulację cen promocyjnych.
  • Osoba kontaktowa dla kierowników sprzedaży w kwestiach cenowych.
  • Osoba kontaktowa dla ekspertów ds. cen międzynarodowych firm w kwestiach operacyjnych dotyczących cen.
  • Analiza i monitorowanie rozwoju cen asortymentu.
  • Współpraca przy (częściowych) projektach m.in. wdrożenie nowej koncepcji cen transferowych.
  • Opracowanie / konfiguracja oprogramowania do zarządzania cenami.
  • Wsparcie we wdrożeniu cen międzynarodowych m.in. poprzez wprowadzenie standardów.

IDEALNY KANDYDAT:

  • ukończył studia biznesowe lub odpowiednie szkolenie zawodowe,
  • ma minimum 2 lata doświadczenia w wycenie operacyjnej,
  • posiada umiejętności analitycznego i ustrukturyzowanego myślenia,
  • ma doświadczenie w tworzeniu i realizacji koncepcji oraz wstępne doświadczenie projektowe,
  • ma bardzo dobre umiejętności w zakresie Excela i pewne operowanie dużymi ilościami danych,
  • Zaletą jest znajomość rynku baterii przemysłowych,
  • biegle posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie.

 REKRUTACJA:

  • I etap - rozmowa z Professional Recruitment Partnerem. Informacja zwrotna po max. 7 dniach od rozmowy bez względu na jej wynik.
  • II etap - rozmowa z Kierownikiem Działu wewnętrznie w firmie. Informacja zwrotna po max. 7 dniach od rozmowy bez względu na jej wynik.

Ogłoszenie archiwalne