Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Młodszy/-a Księgowy/-a

Mac Auditor Spółka z o.o.

  • Obrzeżna 5, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Mac Auditor Spółka z o.o.

Obrzeżna 5

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy

  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych

  • Rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym w szczególności sald bankowych i rozrachunkowych

  • Sporządzanie raportów i ewidencji w systemie informatycznym

  • Uczestnictwo przy sporządzaniu wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań finansowych, statystycznych i innych wymaganych prawem

  • Utrzymywanie stałych relacji z klientami w powierzonym zakresie

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem działu

  • Przygotowanie płatności oraz ich wprowadzanie do aplikacji bankowych w miarę potrzeb klientów

  • Inne czynności zlecone przez przełożonego niezbędne do prawidłowej obsługi spółek, w ramach umów z nimi zawartych

  • Praca będzie wykonywana pod nadzorem Głównego/Samodzielnego Księgowego

Podział czasu pracy
60%

Praca w biurze

40%

Home office

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w księgowości (przewidujemy zadanie na ok. 60 min)

  • Znajomość aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatków (test ok. 30 min)

  • Wykształcenie wyższe licencjackie lub w trakcie studiów na kierunku finanse i rachunkowość lub pokrewnym

  • Znajomość języka angielskiego

  • Dobra znajomość oprogramowania MS Excel (przewidujemy zadanie na ok. 20 min)

To oferujemy

  • Pracę w profesjonalnym zespole, kierowanym przez biegłych rewidentów

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej preferowanej formie

  • Dodatkowe benefity (abonament medyczny, karnet sportowy)

  • Przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami

  • Dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych

  • Pracę przy wsparciu zespołu asystentów i specjalistów

  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00

  • Możliwość korzystania z opcji home office do 2 dni w tygodniu

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • imprezy sportowe

Rekrutacja

Rekrutacja to dla obu stron bardzo ważny moment.

Dla Ciebie to czas na poznanie nas jako potencjalnego pracodawcy. Zadania pytań i znalezienia odpowiedzi "Czy to na pewno ta firma?".

Dla nas to okazja, aby poznać Ciebie przede wszystkim jako człowieka. Kim jesteś, co Ciebie motywuje, czego oczekujesz.

Nasze rekrutacje prowadzone są w swobodnej atmosferze, w dogodnym dla Ciebie czasie.

ETAP 1

Selekcja aplikacji

• Dokładnie czytamy Twoje CV

• Szukamy elementów spójnych z oczekiwaniami na stanowisku

• Prosimy o wykonanie testów kompetencji z języka angielskiego oraz wiedzy merytorycznej. Testy w sumie mogą zająć ok. 60 min

• Zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie rekrutacyjne

ETAP 2

Spotkanie rekrutacyjne

• Spotkasz się z jedną lub kilkoma osobami naszej organizacji (na pewno będzie w śród nich Twój bezpośredni przełożony)

• Porozmawiamy między innymi o Twoich wcześniejszych doświadczeniach, kompetencjach i oczekiwaniach finansowych

• Będziemy poszukiwać u Ciebie kluczowych na danym stanowisku umiejętności, wiedzy i postaw

• Możemy poprosimy o rozwiązanie zadań z wiedzy merytorycznej oraz sprawdzić znajomość Excela

• Spotkanie to również okazja dla Ciebie do zadania pytań czy porozmawiania o Twoich wątpliwościach

• Bez względu na wynik rozmowy, zawsze otrzymasz informację zwrotną

ETAP 3

Wybór osoby do zatrudnienia

• Bezpośredni przełożony analizuje dokładnie wszystkich kandydatów, z którymi się spotkał

• Wybiera osobę, w której pokłada największe nadzieje (wybór nie zawsze jest łatwy) i składa jej ofertę

• Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, przechodzimy do formalności związanych z zatrudnieniem

ETAP 4

Wdrożenie do pracy

Wiemy jak ważny jest pierwszy dzień pracy, dlatego robimy wszystko, abyś czuł się komfortowo i miał dobre wspomnienia z rozpoczęcia nowego etapu zawodowego.

Aplikuj i wznieś karierę na wyższy poziom

Mac Auditor Spółka z o.o.

Mac Auditor rozpoczął działalność w 1994 roku w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ze strony biznesu na usługi w obszarze audytu, księgowości i doradztwa. Wywodzimy się ze środowiska Szkoły Głównej Handlowej i po dziś dzień utożsamiamy się z misją uczelni, której celem jest rozwój potencjału intelektualnego oraz kształcenie liderów w odpowiedzi na wyzwania przyszłości.

Założycielem firmy jest prof. dr hab. Gertruda Krystyna Świderska, wieloletni kierownik katedry rachunkowości menedżerskiej SGH, przewodniczący komisji egzaminacyjnej PIBR oraz członek komitetu krajowych standardów rachunkowości przy Ministerstwie Finansów.

Zespół Mac Auditor tworzą biegli rewidenci, księgowi oraz specjaliści reprezentujący najwyższy poziom profesjonalizmu, posiadający doświadczenie zdobywane w projektach na rzecz licznych polskich i międzynarodowych klientów. Stosujemy najwyższe standardy pracy, obejmujące m. in. system zarządzania jakością ISO 9001, w zakresie świadczenia usług przeglądów i badań sprawozdań finansowych, innych usług atestacyjnych i usług pokrewnych. Jesteśmy członkami Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz podlegamy nadzorowi PCAOB, amerykańskiej organizacji zrzeszającej podmioty uprawnione do badania spółek publicznych.

Stanowimy zespół, który wychodzi poza powszechnie przyjęte schematy.

MAC AUDITOR W LICZBACH

• Zatrudniamy ponad 90 pracowników

• W audycie, księgowości oraz kadrach i płacach wyodrębnione są po 3 zespoły, kierowane przez Specjalistów w swojej dziedzinie

• W księgowości pracuje blisko 55 osób

• W kadrach i płacach pracuje blisko 20 osób

• Naszą organizację dzielnie wspierają 4 osoby z działu operacyjnego

• Średnio co pół roku wręczamy awanse 8 osobom

KOGO ZATRUDNIAMY - KSIĘGOWOŚĆ

W księgowości pracują wysokiej klasy specjaliści jak i osoby, które dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę zawodową. Aby rozpocząć pracę w księgowości istotna będzie Twoja wiedza.

W księgowości wyodrębniono takie stanowiska jak:

• praktykant

• asystent ds. księgowości

• młodszy księgowy

• księgowy

• samodzielny księgowy

• główny księgowy

KOGO ZATRUDNIAMY – KADRY I PŁACE

Tak jak i w księgowości tak i w kadrach i płacach zatrudniamy świetne osoby. Doświadczenie będzie niezbędne od stanowiska młodszego specjalisty. Jeżeli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z kadrami i płacami to najważniejsze będą Twoje chęci i osobowość!

Struktura tego działu kształtuje się następująco:

• praktykant

• asystent ds. kadr i płac

• młodszy specjalista ds. kadr i płac

• specjalista ds. kadr i płac

• starszy specjalista ds. kadr i płac

Przewiń do profilu firmy