Oferta pracy

Młodszy/a Specjalista/ka w Dziale Administracji

Business Support Solution Spółka Akcyjna (BSS)

  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Business Support Solution Spółka Akcyjna (BSS)

Pojezierska 90A

Bałuty

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługą telefonu i korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji (odbieranie i wysyłanie poczty, przesyłek kurierskich, czuwanie nad skrzynką mailową, skanowanie, kopiowanie i archiwizacja dokumentów)

  • Wspieranie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przepływu informacji między Zespołem Zarządzającym, Managerskim i Pracownikami

  • Koordynowanie spotkań i rezerwacja sal konferencyjnych zgodnie z kalendarzem

  • Zamawianie produktów spożywczych, materiałów biurowych oraz środków czystości oraz rozliczanie wydatków służbowych

  • Kontakt z ochroną i działem technicznym budynku

  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy i estetykę biura (sekretariatu, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych)

Nasze wymagania

  • Chęć i umiejętność zajmowania się różnorodnymi zadaniami - w naszym przypadku to przede wszystkim obsługa sekretariatu, kalendarzy spotkań, gości, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację.

  • Dyskrecja i wysoka kultura osobista, szczególnie w zakresie komunikacji

  • Prawo jazdy kat.B

  • Umiejętność pracy zespołowej, dyspozycyjność - praca odbywa się w godzinach 8-16 trzy dni w tygodniu i 9.30 - 17.30 dwa dni w tygodniu

  • Odporność na stres związany z pojawianiem się nagłych tematów i związaną z nim koniecznością szybkiej zmiany priorytetów

  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu outlook, word i excel (oferujemy szkolenia z tego zakresu dla naszych Pracowników, więc jeśli chciałbyś umieć więcej - umożliwimy Ci naukę)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A1/A2 będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Przejrzysty proces analizy potencjału i powiązany z nim system premiowy

  • Nielimitowany dostęp do systemu szkoleń wewnętrznych, jeśli chcesz – możesz też zostać naszym wewnętrznym trenerem

  • Wsparcie działu Zarządzania Wiedzą, czyli naszego zespołu ekspertów

  • Dostęp do systemu kafeteryjnego

  • Program poleceń pracowniczych, czyli premie za polecenie nam Pracowników

  • Możliwość udziału w akcjach prozdrowotnych i sportowych np. samoobrona albo zdrowy kręgosłup – Ty wybierasz

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa drużyna sportowa

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • wyprawka dla dziecka

  • świętowanie urodzin

  • Ubezpieczenie lekowe

Business Support Solution Spółka Akcyjna (BSS)

Jesteśmy Business Support Solution, w skrócie BSS. Powstaliśmy w 2008 roku i jesteśmy polską firmą, zatrudniającą ponad 350 pracowników, w tym wysokiej klasy specjalistów z zakresu: finansów, kadr i płac oraz obsługi procesów biznesowych, posiadających uprawnienia: ACCA, biegłego rewidenta czy doradcy podatkowego. Obecnie świadczymy usługi dla ponad 250 podmiotów z branży produkcyjnej, usługowej oraz handlowej, w tym sieci detalicznych. To oznacza, że jest się u nas od kogo uczyć i jest co robić – zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i dla tych, którzy są na poziomie eksperta w swojej dziedzinie.

Więcej o nas możesz poczytać na naszych profilach w mediach społecznościowych.

Przewiń do profilu firmy

Etapy rekrutacji

  • Spotkanie online z jedną z naszych koleżanek z Działu HR oraz szefem zespołu, do którego aplikujesz

  • Informacja zwrotna o tym jak Ci poszło– i już!

Nasza firma rozwija się bardzo szybko, a zespół czekają ciekawe wyzwania! Dlatego szukamy CIEBIE, aby nasz zespół był jeszcze silniejszy!

Nasz wymarzony Specjalista lub Specjalistka to osoba, która:

Wie, jak działać skutecznie, tak aby temat był zaopiekowany od początku do końca

Potrafi działać aktywnie: jesteśmy działem, który współpracuje w różnych aspektach ze wszystkimi zespołami w firmie. Naszym celem jest proaktywne działanie, czasami wyprzedzające potrzeby.

Potrafi skutecznie nawiązywać kontakty z ludźmi i pozyskiwać niezbędne do pracy informacje, jednocześnie zachowując dyskrecję i pełen profesjonalizm.

Jeśli, powyższe brzmi dobrze – aplikuj do nas. Oferujemy pełne wyzwań i dające możliwość rozwoju stanowisko pracy – udział w projektach, możliwość wdrażania własnych pomysłów

Możliwość zdobycia i poszerzenia wiedzy z zakresu finansów

Masz pytania? Nasza rekruterka – Agnieszka, chętnie na nie odpowie – możesz do niej zadzwonić: 785 800 896

A może znasz kogoś kto idealnie pasowałby do tej roli? Możesz polecić go nam i dostać za to nagrodę, szczegóły znajdziesz na naszej stronie internetowej www.bssce.com w zakładce Program Poleceń