Oferta pracy

Młodszy Agent ds. Wsparcia Operacji

FedEx Express Poland sp. z o.o.

FedEx Express Poland sp. z o.o.

Konduktorska 39E

Wełnowiec

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie kontroli pracy kurierów

  • sporządzanie raportów na potrzeby działu

  • przyjmowanie zleceń i przekazywanie ich do realizacji kurierom

  • monitorowanie terminowej realizacji zleceń

  • obsługa serwisu dokumentów zwrotnych

  • wprowadzanie danych do systemu

  • obsługa Klientów w oddziale

Nasze wymagania

  • wykształcenie średnie

  • znajomość obsługi komputera (MS Office)

  • umiejętność szybkiego pisania na komputerze

  • podstawowa znajomość j. angielskiego

  • dokładność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków

  • odporność na stres

Mile widziane

  • doświadczenie w branży transportowej oraz doświadczenie w sporządzaniu raportów kasowych

To oferujemy

  • Pół etatu

  • Godziny pracy: 15:00 – 19:00

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • opieka stomatologiczna

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • wyprawka dla dziecka

  • wyprawka szkolna

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Employee Assistance Program

  • platforma do nauki języka angielskiego

  • umowa o pracę

FedEx Express Poland sp. z o.o.

FedEx Express to największa na świecie firma dostarczająca usługi transportu ekspresowego. Obsługując 220 krajów na całym świecie, posiadamy najbardziej zaawansowaną i niezawodną sieć ekspresowej dystrybucji lotniczej i naziemnej w skali globalnej. Naszą misją jest terminowe dostarczanie paczek do odbiorców. Aby osiągnąć ten cel, nieustannie poszerzamy i ulepszamy naszą doskonale zintegrowaną sieć ekspresową obsługującą wszystkie rodzaje ładunków. Nasza sieć w równym stopniu opiera się na technologii transportowej, komunikacyjnej i informacyjnej, jak i na kwalifikacjach naszych pracowników.

Ponad 425 000 członków naszego zespołu na całym świecie uosabia ambitne wartości, które pozwoliły nam stać się jedną z najbardziej podziwianych i renomowanych firm na świecie. Jednoczy ich zobowiązanie dochowania Purple Promise — aby każdy kontakt klienta z FedEx był wyjątkowy — oraz zaangażowanie w nasz sukces, który polega na łączeniu ludzi oraz możliwości z całego świata. W zamian oferujemy naszym pracownikom bezpieczne, tolerancyjne i satysfakcjonujące środowisko pracy, w którym każdy może rozwijać się i czerpać zadowolenie z pracy.

Przewiń do profilu firmy