Oferta pracy

Młodszy Analityk ds. Obsługi Klienta

Citi HandlowyO firmie

Citi Handlowy

Wincentego Pstrowskiego 16

Olsztyn

Młodszy Analityk ds. Obsługi KlientaNumer ref.: 21282526

Zakres obowiązków:

  • Bieżący kontakt z Klientami (telefon, mail) w celu wyjaśniania zapytań/reklamacji w ramach obsługiwanych produktów bankowych;
  • Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych;
  • Budowanie relacji z Klientem;
  • Prowadzenie szkoleń dla Klientów w miarę zapotrzebowania;
  • Poprawna rejestracja zapytań/reklamacji, terminowe rozwiązywanie spraw klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
  • Udział w przygotowaniach i realizacji planów naprawczych służących poprawie efektywności działań oraz poprawy satysfakcji Klientów;
  • Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów;
  • Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług dla Klientów;
  • Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień;
  • Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki.

Kwalifikacje:

  • Min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub dobra znajomość produktów oferowanych klientom korporacyjnym takich jak: rachunek bankowy, produkty płynnościowe, płatności: gotówkowe, produkty Tradowe;
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ekonomiczne, bankowość, techniczne);
  • Umiejętność płynnej komunikacji w j. polskim pozwalającej, na precyzyjne przekazanie treści zarówno w mowie jak i piśmie;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość MS Office, w tym podstawowa znajomość obsługi baz danych, redagowania dokumentów tekstowych oraz przygotowywania prezentacji;
  • Umiejętność ustalania priorytetów;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania trudnych, złożonych reklamacji;
  • Komunikatywność i otwartość na nowe rozwiązania, procesy, innowacje w Customer Experience;
  • Budowanie relacji zarówno z Klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym;
  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy zespołowej.

Jako pracodawca oferujemy:

  • Udział w ciekawych projektach i możliwości dalszego rozwoju w ramach organizacji;
  • Pracę w zespole otwartym na wymianę wiedzy i doświadczeń;
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie).

Rola  Młodszego Analityka ds. Obsługi Klienta jest usytuowana w Banku Handlowym S.A. w Warszawie:

https://careers.citigroup.com/docs/policies/BankHandlowyPolandPrivacyNotice.pdf

Ogłoszenie archiwalne