Oferta pracy

Młodszy Analityk ds. Obsługi Klienta

Citi HandlowyO firmie

Citi Handlowy

Wincentego Pstrowskiego 16

Olsztyn

Młodszy Analityk ds. Obsługi KlientaNumer ref.: 21290763

Masz dosyć monotonnych procesów?

 

Chcesz kontynuować pracę w bankowości, ale od strony aktywnego kontaktu z Klientami LORO - czyli z bankami, które maja rachunek w Banku Handlowym?

 

Lubisz rozmawiać, dzwonić, pisać emaile, rozwiązywać sprawy, które na początku wydają się kosmosem a potem dają poczucie mega zadowolenia z własnych pomysłów i szukania rozwiązań wspólnie z innymi zespołami, a przede wszystkim lubisz lub potrzebujesz nowych wyzwań...

 

Zacznij karierę w Sekcji Obsługi Klienta Loro!

 

Praca w Sekcji Obsługa Klienta Loro to przede wszystkim kontakt e-mail, telefoniczny oraz poprzez aplikacje bankowe z Klientami Loro w celu dostarczenia jak najlepszego serwisu. To również bliska współpraca z doradcami, jednostkami operacyjnymi i biznesowymi Banku z obszaru prawnego i produktowego.

Zakres odpowiedzialności:

  • Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami Loro – bankami pośredniczącymi, którzy są Klientami Banku w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klienta;
  • Współpraca z regionalnymi jednostkami wsparcia oraz implementacji systemów Banku celem rozwiązywania problemów oraz doskonalenia stosowanych rozwiązań;
  • Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień;
  • Aktywne uczestnictwo w kształtowaniu dalszego rozwoju wykorzystywanych systemów i aplikacji;
  • Prowadzenie szkoleń dla klientów.

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub dobra znajomość produktów bankowych;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania trudnych, złożonych reklamacji;
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office;
  • Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków i konsekwencja w działaniu;
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Dodatkowym atutem będą:

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub bankowym (lub w trakcie studiów);
  • Komunikatywność i otwartość na nowe rozwiązania, procesy, innowacje w Customer Experience;
  • Umiejętność pracy zespołowej.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań i dostęp do najnowszych technologii;
  • Ciekawe wyzwania w ramach pracy bezpośrednio z Klientem jak i z platformami bankowości elektronicznej;
  • Współpracę z Klientami globalnymi i lokalnymi;
  • Współpracę z różnymi jednostkami banku na świecie;
  • Możliwość poznania szerokiego wachlarza produktów bankowych;
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie);
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w kursach i szkoleniach;
  • Stałą umowę o pracę;
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym i doświadczonym zespole.

Rola Młodszego Analityka ds. Obsługi Klienta jest usytuowana w Banku Handlowym S.A. w Warszawie:

BankHandlowyPolandPrivacyNotice

Ogłoszenie archiwalne