Oferta pracy

Młodszy Analityk ds. Technicznej Obsługi Klienta

Citi HandlowyO firmie

Citi Handlowy

Wincentego Pstrowskiego 16

Olsztyn

Młodszy Analityk ds. Technicznej Obsługi KlientaNumer ref.: 21302670

W ramach powierzonych obowiązków zajmować się będziesz między innymi:

  • Telefonicznym i mailowym wsparciem Klienta Korporacyjnego w zakresie działania elektronicznych systemów bankowych,
  • Bieżącą obsługą i rozwojem systemów bankowości elektronicznej po stronie Banku,
  • Współpracą z regionalnymi jednostkami wsparcia oraz implementacji systemów Banku celem rozwiązywania problemów oraz doskonalenia stosowanych rozwiązań.

Wymagania:

  • Ogólna wiedza na temat systemów informatycznych,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • Dobra znajomość Microsoft Office,
  • Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków i konsekwencja w działaniu.

 

Dodatkowym atutem będą:

  • Wykształcenie wyższe o profilu technicznych lub informatycznym (lub w trakcie studiów),
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość produktów bankowych,
  • Doświadczenie we wsparciu informatycznym.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań i dostęp do najnowszych technologii,
  • Ciekawe wyzwania w ramach pracy bezpośrednio z Klientem jak i z platformami bankowości elektronicznej,
  • Współpracę z Klientami globalnymi i lokalnymi,
  • Współpracę z różnymi jednostkami banku na świecie,
  • Możliwość poznania szerokiego wachlarza produktów bankowych,
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie),
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w kursach i szkoleniach,
  • Stałą umowę o pracę,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym i doświadczonym zespole.

Stanowisko Młodszy Analityk ds. Technicznej Obsługi Klienta w Banku Handlowym S.A. w Warszawie:

BankHandlowyPolandPrivacyNotice

Ogłoszenie archiwalne