Młodszy asystent Wydziału

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 08.06.2018
  • Ważna jeszcze 15 dni (do 08.07.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji

     zajmująca się badaniem rozwiązań klinicznych, ekonomicznych i organizacyjnych w systemie ochrony zdrowia oraz wpływu ich finansowania na budżet systemu ochrony zdrowia, będąca jedyną tego typu instytucją w Polsce, poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

    Młodszy asystent Wydziału

    Miejsce pracy: Warszawa

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

    • zarządzanie korespondencją Wydziału (przychodzącą i wychodzącą), w tym rozdzielanie, segregowanie, porządkowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki;
    • prowadzenie bazy tematów zleconych przez Ministra Zdrowia w zakresie zadań Wydziału;
    • przygotowywanie zestawień, raportów oraz sprawozdań dotyczących pracy Wydziału;
    • tworzenie baz danych na bieżące potrzeby Wydziału;
    • przygotowywanie notatek służbowych ze spotkań wewnętrznych;
    • przygotowywanie notatek służbowych i nagrywanie spotkań z klientami zewnętrznymi;
    • zarządzanie kalendarzem spotkań oraz przygotowywanie spotkań, dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji, zestawień, raportów i analiz;
    • organizowanie podróży służbowych i spotkań biznesowych;
    • realizacja zadań związanych z systematyczną weryfikacją poprawności prowadzenia elektronicznej wersji dokumentacji opracowywanej w Wydziale;
    • prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji Kancelaryjnej;
    • realizacja zadań związanych z koordynacją i nadzorem nad prawidłowością uporządkowania i zakwalifikowania dokumentacji gromadzonej i opracowywanej w Wydziale przed jej przekazaniem do Archiwum Zakładowego;
    • prowadzenie bieżącej korespondencji w ramach realizowanych zadań oraz jej archiwizacja zgodnie z wewnętrznymi przepisami Agencji;
    • wspieranie sekretariatu głównego w zakresie obsługi administracyjno-biurowej;
    • wykonywanie innych powierzonych zadań związanych z obsługą administracyjno – biurową;
    • szukanie i wdrażanie nowych usprawnień;
    • wspieranie zespołów analitycznych w zakresie zbierania i gromadzenia informacji w celu przeprowadzenia wstępnej oceny zleceń Ministra Zdrowia;
    • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

    OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW/KANDYDATEK:

    • wykształecenie: wyższe
    • sprawne posługiwanie się pakietem MS Office 2007-2010, w tym w szczególności arkuszem kalkulacyjnym Excel (umiejętności niezbędne: formatowanie warunkowe, sortowanie danych i filtrowanie, tworzenie tabel przestawnych, posługiwanie się formułami), Word (umiejętności niezbędne: wprowadzenie tekstu, symboli, znaków specjalnych, formatowanie tekstu, akapitów, stron, wyszukiwanie, wstawianie i praca z grafiką, diagramy, wykresy, zrzuty ekranu, odwołania – przypisy, spisy treści, odsyłacze itp.); Power Point;
    • znajomość j. angielskiego, w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się i prowadzenie podstawowej korespondencji;
    • sprawna obsługa sprzętu biurowego;
    • znajomość zasad prowadzenia korespondencji urzędowej;
    • umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów;
    • komunikatywność i wysoka kultura osobista;
    • umiejętność pracy w zespole;
    • samodzielność i wysoka motywacja do pracy;
    • bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie.

    OFERUJEMY:

    • pracę w instytucji, która ma realny wpływ na kształtowanie systemu ochrony zdrowia w Polsce;
    • wynagrodzenie zgodne z doświadczeniem zawodowym i kompetencjami;
    • awans, zgodny ze ścieżką kariery i regulaminem Agencji;
    • systematyczny rozwój zawodowy i udział w szkoleniach w kraju;
    • zdobywanie wiedzy w gronie profesjonalistów, posiadających szeroką wiedzę o systemie ochrony zdrowia;
    • pakiet socjalny dla pracownika i jego rodziny.

    PROCES REKRUTACJI:

    Proces rekrutacji odbywa się w oparciu o przepisy Kodeksu Pracy oraz Regulamin zatrudniania pracowników w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji i wymaga realizacji wszystkich poniższych punktów:

    1. Zapoznanie się z formalnymi szczegółami oferty. Szczegółowe warunki rekrutacji dostępne są na stronie internetowej Agencji oraz są do pobrania TUTAJ 
    2. Pobranie i wypełnienie kwestionariusza osobowego - do pobrania TUTAJ
    3. Złożenie podpisanej aplikacji w wersji papierowej. Przesłanie pocztą w terminie do dnia 22.06.2018 roku (liczy się data wpływu dokumentów do siedziby Agencji), lub złożenie osobiście w sekretariacie Agencji pod adresem: ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „oferta pracy aotmit/39/BP/18”, kompletu dokumentów wskazanego w treści ogłoszenia znajdującego się na stronie internetowej Agencji.