Oferta pracy

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Młodszy Doradca ds. obsługi klienta

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 17 sty 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
Młodszy Doradca ds. obsługi klienta

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Kraków, Nowa Huta

Nr ref: TOK/2020/147a

Miejsce pracy: Kraków

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Twoje zadania

  • Obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu.
  • Przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, zawieranie, aktualizacja umów, doradztwo taryfowe. 

Kogo szukamy

Kandydatów posiadających:

  • Doświadczenie w obszarze związanym z obsługą klienta i/lub sprzedażą produktów oraz usług.
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Inicjatywę w działaniu oraz chęć stałego doskonalenia się.
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Dobrą znajomość pakietu MS Office.
  • Wykształcenie min. średnie.

 

Mile widziane

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta i/lub sprzedażą.

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
 
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Młodszy Doradca ds. obsługi klienta

Twoje zadania

  • Obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu.
  • Przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, zawieranie, aktualizacja umów, doradztwo taryfowe. 

Kogo szukamy

Kandydatów posiadających:

  • Doświadczenie w obszarze związanym z obsługą klienta i/lub sprzedażą produktów oraz usług.
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Inicjatywę w działaniu oraz chęć stałego doskonalenia się.
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Dobrą znajomość pakietu MS Office.
  • Wykształcenie min. średnie.

 

Mile widziane

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta i/lub sprzedażą.

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
 
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Kraków, Nowa Huta

Nr ref: TOK/2020/147a

Ogłoszenie archiwalne