Oferta pracy

Młodszy Doradca Klienta Select – praca w Santander Bank Polska S.A.

MELLON POLAND Sp. z o.o.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa Klientów Select korzystających z usług oferowanych przez Santander Bank Polska.

  • Sprzedaż produktów i usług bankowych w ramach obsługi Klienta.

  • Utrzymanie klienta, chcącego zrezygnować z produktów bankowych poprzez odpowiednio dobrany język korzyści i negocjacje w ramach przyznanych kompetencji.

  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi.

  • Udzielanie kompleksowej informacji w zakresie oferty produktowej, usługowej oraz dostępnych funkcjonalności w innych kanałach dystrybucji.

  • Budowanie silnych i długotrwałych relacji z Klientami segmentu Select.

  • Identyfikowanie potrzeb Klientów i wypracowywanie wraz z nimi najlepszych rozwiązań finansowych.

  • Pomoc w zakresie rozwiązywania zgłaszanych przez Klientów problemów.

Nasze wymagania

  • Znasz techniki sprzedaży oraz posiadasz wysoki poziom umiejętności sprzedażowych.

  • Umiesz budować pozytywne relacje z Klientem, dostrzegasz i reagujesz na potrzeby Klienta.

  • Umiesz radzić sobie z trudnym Klientem.

  • Znasz techniki negocjacyjne i umiesz prowadzić negocjacje.

  • Znasz funkcjonalności dostępne w kanałach zdalnych kontaktu Klienta z Bankiem.

  • Znasz zakres funkcjonowania rynku kapitałowego oraz jego instrumentów (obligacje, bony skarbowe, akcje, indeksy giełdowe, fundusze inwestycyjne, zarządzanie aktywami, itp.).

  • Znasz produkty inwestycyjne i oszczędnościowe oferowane na rynku.

  • Umiesz planować i organizować własną pracę.

  • Cechuje cię wewnętrzna motywacja i samodyscyplin… nie czekaj! Aplikuj już teraz!

To oferujemy

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia.

  • Pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00.

  • Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych.

  • Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej).

  • Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska.

  • Możliwość pracy zdalnej.

  • Premie miesięczne.

  • Ciekawe projekty.

  • Biura zaprojektowane tak, aby każdy czuł się w nich komfortowo. Poza tradycyjnymi miejscami do pracy biurowej znajdują się pomieszczenia, gdzie można przygotować i zjeść posiłek a także odpocząć i się zrelaksować.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

Kogo szukamy?

Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.

W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.

Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!

Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!

Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.

Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

MELLON POLAND Sp. z o.o.

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.

Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta Select.

• Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11

• Rekrutacja: zdalna

Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

Przewiń do profilu firmy