Ta oferta pracy jest nieaktualna od 60 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Doradca Klienta w POK

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 17.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Finance Care Sp.z o.o. Specjalizujemy się w świadczeniu usług outsourcingowych na rzecz banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Spółka działa od 1999 r., a wśród jej Klientów znajdują się wiodące instytucje finansowe. 

    Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Finance Care Sp. z o.o.  z siedzibą we Wrocławiu,  ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD@financecare.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia  z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji.  Przewidywane kategorie odbiorców danych:  osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.  

    Młodszy Doradca Klienta w POK

    Miejsce pracy: Warszawa
    mdk

    Zadania na stanowisku:

    - Bieżąca bezpośrednia obsługa Klientów ubiegających się o kredyt ratalny, weryfikacja zdolności kredytowej, sprzedaż umów kredytowych,

    - Aktywna sprzedaż produktów bankowych w tym kart kredytowych, ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych w ofercie Banku,

    - Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,

    - Dobór oferty adekwatnej do potrzeb Klienta,

    - Budowanie trwałych relacji z Klientami,

    - Wsparcie osób pracujących w zespole.

     

    Od kandydatów oczekujemy:

    - Wykształcenia min. średniego,

    - Dobrej organizacji pracy oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów,

    - Umiejętności prowadzenia rozmowy z Klientem oraz badania potrzeb Klienta,

    - Komunikatywności, sumienności, rzetelności, odpowiedzialności,

    - Wysokiej kultury osobistej,

    - Umiejętności pracy w zespole,

    - Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych,

    - Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta.

     

    Wybranym kandydatom oferujemy:

    - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

    - Atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa + system premiowy,

    - Pakiet szkoleń wstępnych,

    - Możliwość rozwoju własnych kompetencji,

    - Niezbędne narzędzia pracy,

    - Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

    - praca w punkcie ratalnym w Castorama

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

     

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).