Oferta pracy

PKO Bank Polski SA

Młodszy Dysponent ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

PKO Bank Polski SAO firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ważna jeszcze 9 dni
    do: 23 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

dzień dobry
w pracy

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy
efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

#ZajmijStanowisko:

MŁODSZY DYSPONENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER

Centrum Obsługi i Operacji
(Łódź)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę
     - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą
    a życiem osobistym

    - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów:
    od kultury, sportu
    i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
  • przyjmujesz zlecenia od klientów,
  • odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem,
  • masz możliwość pracy zdalnej.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
  • odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
  • myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
  • lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
  • sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.

Dodatkowym atutem będzie:

  • umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie, po kliknięciu w "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzowni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
Centrum Obsługi i Operacji
MŁODSZY DYSPONENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER

Na co dzień w naszym zespole:

  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
  • przyjmujesz zlecenia od klientów,
  • odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem,
  • masz możliwość pracy zdalnej.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
  • odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
  • myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
  • lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
  • sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.

Dodatkowym atutem będzie:

  • umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Ogłoszenie archiwalne