Oferta pracy

PKO Bank Polski SA

Młodszy Dysponent ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

PKO Bank Polski SAO firmie

  • Rzeszów, podkarpackie

  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 31 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat, Część etatu
  • Młodszy specjalista (Junior)

dzień dobry
w pracy

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy
efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

#ZajmijStanowisko:

Młodszy Dysponent ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Centrum Obsługi i Operacji

(Rzeszów)
CEN/MM/17/2020

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę
     - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą
    a życiem osobistym

    - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów:
    od kultury, sportu
    i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień jako Dysponent:
• telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
• sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
• przyjmujesz zlecenia od klientów,
• odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
• udzielasz informacji na temat produktów,
• dbasz o dobrą relację z klientem.

 

To stanowisko może być Twoje jeśli:
• lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
• posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
• odpowiada Ci praca zmianowa zapewniająca 24h obsługę, w wybrane weekendy oraz święta, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,

• masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
• myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
• lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
• sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji,
• mile widziane kursy i szkolenia z zakresu aktywnego pozyskiwania Klientów.

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie, po kliknięciu w "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzowni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Centrum Obsługi i Operacji

Młodszy Dysponent ds. Sprzedaży i Obsługi Contact CenterNumer ref.: CEN/MM/17/2020

Na co dzień jako Dysponent:
• telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
• sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
• przyjmujesz zlecenia od klientów,
• odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
• udzielasz informacji na temat produktów,
• dbasz o dobrą relację z klientem.

 

To stanowisko może być Twoje jeśli:
• lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
• posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
• odpowiada Ci praca zmianowa zapewniająca 24h obsługę, w wybrane weekendy oraz święta, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,

• masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
• myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
• lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
• sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji,
• mile widziane kursy i szkolenia z zakresu aktywnego pozyskiwania Klientów.

Ogłoszenie archiwalne