Oferta pracy

Młodszy Dyspozytor

MPWiK S.A.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
Dlaczego MPWiK S.A. we Wrocławiu?
Codziennie nasz Zespół dba o to, aby mieszkańcom Wrocławia żyło się lepiej.
Ty też możesz mieć na to wpływ – dołącz do nas!
 
Chcesz zdobywać nowe kwalifikacje i uprawnienia?
Lubisz poznawać nowych ludzi?
 
Aplikuj na stanowisko
MŁODSZY DYSPOZYTOR
w Centrum Zarządzania Operacyjnego

Miejsce pracy: Wrocław Grobla

Jakie będą Twoje zadania?

  • monitorowanie i nadzór nad układem ujmowania i produkcji wody,
  • monitorowanie i nadzór nad układem przepompowywania ścieków,
  • bilansowanie dostaw wody do miasta,
  • operacyjne prowadzenie ruchu,
  • współpraca z brygadami sieciowymi w zakresie rozpoznania zgłoszeń klientów,
  • wsparcie brygad w terenie,
  • nadzór nad układem sieci wod-kan na terenie miasta wraz z hydroforniami lokalnymi,
  • bezpośredni kontakt z klientem w zakresie realizacji zdarzeń oraz usług odpłatnych,
  • współpraca z innymi komórkami spółki w zakresie realizacji zadań oraz służbami miejskimi.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • wykształcenia średniego lub wyższego technicznego związanego z inżynierią środowiska z branżą wodociągowo-kanalizacyjną (sieci, instalacje wewnętrzne),
  • wiedzy z zakresu działania układów pracy i eksploatacji sieci wodociągowo-kanalizacyjnej,
  • odporności na działanie pod presją czasu i napływu dużej ilości informacji,
  • umiejętności podejmowania szybkich decyzji na podstawie zebranych informacji,
  • zdolności analitycznych oraz umiejętności czytania dokumentacji technicznej (mapy);
  • nastawienia na rozwiązywanie problemów,
  • wysokiej komunikatywności – umiejętności przekazywania w sposób precyzyjny i zrozumiały informacji współpracownikom i przełożonym,
  • umiejętności pracy w dużym zespole,
  • prawa jazdy kat. B.

A co w zamian?

  • praca w nowoczesnej i nastawionej na innowacyjność firmie;
  • stabilne i uczciwe warunki pracy;
  • możliwości zdobywania nowych uprawnień i podnoszenia kwalifikacji;
  • bezpieczne środowisko pracy w oparciu o nowoczesne narzędzia i wysokie standardy bhp;
  • prywatną opieka medyczna i karta Multisport;
  • bogaty fundusz świadczeń socjalnych – m.in. dopłaty do wypoczynku;
  • ciepłe, dofinansowywane posiłki.

Informujemy, że praca jest w systemie dwuzmianowym (12 godzinne zmiany) 7 dni w tygodniu.

Osoby spełniające wyżej wymienione wymagania i zainteresowane podjęciem nowych wyzwań prosimy o przesłanie aplikacji - cv za pomocą formularza rekrutacyjnego.
 
WAŻNE ! Prosimy o wpisanie na CV klauzuli o treści: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest MPWiK S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Na Grobli 19, moich danych osobowych w celach niezbędnych do aktualnej i przyszłych rekrutacji. Mam prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed datą jej wycofania.  

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

 
Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), MPWiK S.A. informuje, że:
  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MPWiK S.A. we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu 50-421, ul. Na Grobli 19, zwaną dalej „Administratorem”.
  2. W sprawach ochrony Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: [email protected] lub telefonując pod numer +48 071 34 09 655 (w godzinach 8:00-15:30 od poniedziałku do piątku) lub może Pan/Pani skontaktować się za Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych, pisząc na adres [email protected] lub telefonując pod numer +48 071 34 09 928 (w godzinach 8:00-15:30 od poniedziałku do piątku).
  3. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z procesem rekrutacji i konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości złożenia CV i wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
  4. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a)  przeprowadzenia aktualnie prowadzonego procesu rekrutacji wynikającego z powyższego ogłoszenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
b)  prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych poprzez pozostawienie w bazie kandydatów na podstawienie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych na potrzeby ich przetwarzania w zakresie przyszłych procesów rekrutacji jest całkowicie dobrowolne.
c)  W celu nawiązania i przebiegu procesu zatrudnienia na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b RODO
  1. Zbieranie danych w zakresie szerszym niż wynika to z przepisów Kodeksu Pracy i przetwarzanie ich w celach rekrutacyjnych będzie możliwe wyłącznie przez wyrażenie przez Pana/Panią dobrowolnej, odrębnej zgody na ich przetwarzanie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  2. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora: usługi IT, usługi medycyny pracy.
  3. Dane osobowe podane na potrzeby:
    a)  bieżącego procesu rekrutacji będą przetwarzane od daty wpływu, w tym przechowywane wyłącznie przez okres prowadzenia tej rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
    b)  Jeżeli Pan/Pani wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacji będą one przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 12 miesięcy, od daty wpływu CV lub do momentu wycofania zgody. Po tym okresie zostaną usunięte.
  1. W przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych odbywających się na podstawie zgody, Administrator informuje o prawie cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, co jednak nie będzie miało wpływu na zgodność przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy [email protected]
  1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu,
  2. Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na sposób przetwarzania Pana/Pani danych przez Administratora.

Ogłoszenie archiwalne