Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Młodszy Inżynier Wsparcia

CNS s.c.

  • Warszawa

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 7 lat temu
  • Specjalista

Jesteśmy polską firmą istniejącą od 2015r. wywodzącą się ze spółki cywilnej założonej w 2003r. w Warszawie. Od początku swojej działalności firma specjalizowaliśmy się w zapewnieniu najwyższej jakości działania usług IT. Inżynieria systemowa jest pasją wszystkich członków naszego zespołu. Najważniejszą zasadą panującą w firmie jest praca grupowa i wzajemna pomocą oraz wymiana wiedzy.

Na co dzień wspieramy w zakresie IT ok. 2000 użytkowników, którzy doceniają wyróżniającą się na tle konkurencji jakość naszych usług. Wysoki poziom satysfakcji naszych klientów skutkuje owocną wieloletnią współpracą.

Wspieramy na co dzień wielu klientów w ponad 300 lokalizacjach na terenie całego kraju, a także poza jego granicami (Belgia, Niemcy, Ukraina, Węgry, Słowacja, Czechy, Rosja, Litwa).

Młodszy Inżynier WsparciaNumer ref.: INZSYS0214

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na stanowisku Młodszego Inżyniera Wsparcia - Specjalisty HelpDesk będzie odpowiedzialna za świadczenie wsparcia dla klientów firmy. Po uzyskaniu certyfikatu minimum MCP stopniowo osoba na tym stanowisku będzie dopuszczana do prac administracyjnych. Praca będzie świadczona w siedzibach klientów oraz zdalnie z biura firmy. Sporadycznie będą zdążały się wyjazdy służbowe poza Warszawę. W ramach świadczonych usług osoba na tym stanowisku będzie administrowała oraz udzielała konsultacji dot. systemów Microsoft Windows 7, 8/8.1, 10, 2008/2012 Server.

Wymagania:

  • Szczegółowa znajomość Microsoft Windows XP/Vista/7/8
  • Znajomość środowiska Microsoft Windows Server 2008/2012
  • Szczegółowa znajomość pakietu MS Office 2003/2007/2010/2013
  • Umiejętność rozwiązywania problemów softwarowych i hardwarowych
  • Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym / elektronicznym (mile widziani studenci zaoczni)
  • Wiedza z zakresu działania protokołów TCP/IP, routerów, zagadnień LAN/WAN
  • Umiejętność administrowania siecią komputerową w oparciu o usługi katalogowe Active Directory.
  • Umiejętność obsługi/konfiguracji drukarek
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i zadań
  • Znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Niekaralność (potwierdzenie KRK)

Dodatkowymi atutami będzie:

  • Posiadanie certyfikatów firmy Microsoft (MCSA, MCP)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość systemów Mac OS
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
  • Rozszerzanie swoich umiejętności i poznawanie nowych technologii.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez CNS spółka cywilna P.Nowicki, S.Pachulski z siedzibą w Warszawie ul. Krakowiaków 103."

Ogłoszenie archiwalne