Ta oferta pracy jest nieaktualna od 7 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Kierownik ds. Badań Marketingowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2019-04-12

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep i Gama.


    Na ten moment Grupa Eurocash zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników.


    Interesujesz się motywacją i zachowaniami zakupowymi, śledzisz działania sieci handlowych, trendy rynkowe i zastanawiasz się, które trendy za kilka lat będą oddziaływać na rynek, marketing oraz innowacje?


    Zaaplikuj! Dołącz do zespołu Marketingu Grupy Eurocash.

    Młodszy Kierownik ds. Badań Marketingowych
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania, które na Ciebie czekają:

    • Współpraca z jednostkami biznesowymi Grupy Eurocash w realizacji projektów badawczo-doradczych:
      • realizacja projektów badawczo-doradczych,
      • wsparcie eksperckie jednostek biznesowych
      • briefing agencji, rekomendacje dostawcy, weryfikacja narzędzi badawczych (próba, kwestionariusze, raporty)
      • koordynacja projektów badawczych o charakterze ilościowym i jakościowym, ze szczególnym uwzględnieniem badań z obszaru badania nabywców i przedsiębiorców, wartości i wizerunku marek, NPS, pozycjonowanie sieci detalicznych
      • zapewnienie wysokiej jakości i terminowości raportowania i prezentacji
      • rozwój narzędzi raportujących i analitycznych
      • regularne diagnozowanie potrzeb organizacji
    • Monitorowanie trendów rynkowych
    • Opracowywanie prezentacji biznesowych w oparciu o różne źródła informacji (Nielsen, GUS, raporty i opracowania własne)

    IDEALNY KANDYDAT POWINIEN POSIADAĆ:

    • Kompetencje „twarde”
      • minimum 4-letnie doświadczenie w pracy w agencji badawczej, strategicznej lub w dziale badawczo-analitycznym
      • wykształcenie wyższe kierunkowe (Marketing, Psychologia, Socjologia, Metody Ilościowe)
      • znajomość metod i technik badań marketingowych, ilościowych i jakościowych
      • doświadczenie w tworzeniu narzędzi badawczych
      • doświadczenie w samodzielnej interpretacji wyników badań marketingowych
      • znajomość branży spożywczej & shopper będzie dodatkowym atutem
      • bardzo dobra znajomość programu Excel i Power Point
      • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • Kompetencje „miękkie”
      • umiejętności organizacyjne, ustalania priorytetów oraz kierowania projektami
      • samodzielność i umiejętność organizacji pracy nad projektem
      • sumienność, rzetelne i terminowe podejście do powierzanych zadań
      • umiejętności analityczne
      • komunikatywność i zdolności prezentacyjne
      • otwartość, kreatywność i przedsiębiorczość

    Mamy dla Ciebie:

    • Pracę w dynamicznym zespole
    • Realizację bardzo ciekawych projektów doradczo-badawczych dla wielu jednostek biznesowych Grupy Eurocash
    • Różnorodność zadań, projektów
    • Możliwość rozwoju kompetencji i bliskiej współpracy z osobami na wysokich stanowiskach
    • Pracę w firmie będącej jednym z kluczowych graczy na rynku hurtowym i detalicznym w Polsce
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i zaangażowania
    opis