Ta oferta pracy jest nieaktualna od 187 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy kierownik ds. rozwoju identyfikacji wizualnej marek

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 20.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Młodszy kierownik ds. rozwoju identyfikacji wizualnej marek

    Miejsce pracy: Warszawa


    PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:

    • zarządzanie projektami rozwoju grafik opakowań marek KP
    • współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w projektach graficznych: od etapu briefu, koordynacji rozwoju koncepcji graficznej opakowań, po nadzór nad wdrożeniem wzorów w drukarniach oraz przygotowanie Brand Identity Manuala
    • zarządzanie pracą agencji projektującej na każdym etapie rozwoju grafiki
    • monitoring rynku i obserwowanie trendów w designie jako wkład do potencjalnych inicjatyw rozwoju i rozwiązań z obszaru design
    • budowa bazy najlepszych praktyk i rozwój wiedzy w zespole marketingu

    CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE POSIADAJĄ:

    •  3-6 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami rozwoju grafik opakowań sektora FMCG (po stronie klienckiej lub po stronie agencji)
    • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki zarządzanie i marketing lub pokrewne
    • pasję i zainteresowania w kierunkach design, komunikacja wizualna (idealnie w obszarze brand design), techniki druku
    • otwartość i kreatywność
    • umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach i na wielu projektach jednocześnie
    • znajomość krajowego rynku agencji brand design
    • dokładność, sumienność, terminowość
    • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
    • dobrą znajomość oprogramowania MS Office
    • znajomość oprogramowania ze środowiska Adobe Illustrator i Photoshop (mile widziane)
    • prawo jazdy kat. B

    CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

    • ciekawą, pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce,
    • możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i zróżnicowane możliwości rozwoju,
    • otwartość na Twoje pomysły oraz możliwość wdrażania własnych rozwiązań,
    • dostęp do nowoczesnych narzędzi oraz profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy
    • konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy i wiele innych korzyści

    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie poprzez wysłanie CV za pośrednictwem APLIKUJ ONLINE

    PRACUJ Z NAMI
    I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
    aplikuj
    Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych drużyn.