Kompania Piwowarska

Młodszy kierownik ds. rozwoju sprzedaży [rekrutacja prowadzona online]

Kompania PiwowarskaO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 27 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
top

Kompania Piwowarska S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Młodszy kierownik ds. rozwoju sprzedaży

Lokalizacja: Warszawa

 

PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:

  • Zarządzanie 2-osobowym zespołem specjalistów
  • Nadzorowanie procesu audytowego dla wszystkich kanałów sprzedaży
  • Wspieranie Regionalnych Dyrektorów, Dział Kluczowych Klientów i Kierowników Dystryktów w tworzeniu planów rozwoju w zakresie merchandisingu oraz presellingu we wszystkich kanałach
  • Rozliczanie agencji zewnętrznych i wdrażanie zgłaszanych zmian w zatrudnieniu merchandisingu MT, TT oraz w Presellingu OFF + ON
  • Tworzenie, zgodne ze strategią KP, narzędzi rozwojowych (w  tym materiałów szkoleniowych) w celu podnoszenia umiejętności i kompetencji sił trzecich (Presellerów, Merchandisingu, Audytorów)
  • Zarządzanie budżetem
  • Nadzorowanie funkcjonowania systemów zarządzania i audytu zgodnie z wizją i strategią firmy
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i sprawne rozliczanie oraz wdrażanie strategii KP
  • Wspieranie procesu przygotowania kontraktów i negocjacji ze współpracującymi agencjami

CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE WYKAZUJĄ SIĘ:

  • Wysoko rozwiniętymi kompetencjami interpersonalnym, umiejętnością współpracy w zespole i umiejętnościami negocjacyjnymi
  • Wykształceniem wyższym (mile widziany profil ekonomiczny)
  • Min. 3-letnim doświadczeniem w dziale trade marketingu/sprzedaż w dużej firmie
  • Doświadczeniem na stanowisku analityka lub pokrewnym w firmie FMCG
  • Wysoko rozwiniętymi zdolnościami analitycznymi
  • Doświadczeniem we współpracy z siłami sprzedaży w branży FMCG
  • Umiejętnością rozwiązywania problemów
  • Doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • Biegłą znajomością MS Office
  • Prawem jazdy kat. B
  • Gotowością do odbywania podróży służbowych (ok. 1 na tydzień)

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

  • Ambitną i rozwojową pracę u lidera FMCG  w Polsce
  • Dużą samodzielność
  • Możliwość wdrażania własnych rozwiązań i pomysłów
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • Szeroki zakres kafeterii benefitów
  • Ubezpieczenia na życie oraz program inwestycyjny
  • Deputat piwny
PRACUJ Z NAMI
I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
aplikuj
Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych klubów sportowych, wspierając dyscypliny takie, jak piłka nożna, piłka ręczna, hokej czy żużel.

Kompania Piwowarska S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Młodszy kierownik ds. rozwoju sprzedaży

Lokalizacja: Warszawa

 

PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:

  • Zarządzanie 2-osobowym zespołem specjalistów
  • Nadzorowanie procesu audytowego dla wszystkich kanałów sprzedaży
  • Wspieranie Regionalnych Dyrektorów, Dział Kluczowych Klientów i Kierowników Dystryktów w tworzeniu planów rozwoju w zakresie merchandisingu oraz presellingu we wszystkich kanałach
  • Rozliczanie agencji zewnętrznych i wdrażanie zgłaszanych zmian w zatrudnieniu merchandisingu MT, TT oraz w Presellingu OFF + ON
  • Tworzenie, zgodne ze strategią KP, narzędzi rozwojowych (w  tym materiałów szkoleniowych) w celu podnoszenia umiejętności i kompetencji sił trzecich (Presellerów, Merchandisingu, Audytorów)
  • Zarządzanie budżetem
  • Nadzorowanie funkcjonowania systemów zarządzania i audytu zgodnie z wizją i strategią firmy
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i sprawne rozliczanie oraz wdrażanie strategii KP
  • Wspieranie procesu przygotowania kontraktów i negocjacji ze współpracującymi agencjami

CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE WYKAZUJĄ SIĘ:

  • Wysoko rozwiniętymi kompetencjami interpersonalnym, umiejętnością współpracy w zespole i umiejętnościami negocjacyjnymi
  • Wykształceniem wyższym (mile widziany profil ekonomiczny)
  • Min. 3-letnim doświadczeniem w dziale trade marketingu/sprzedaż w dużej firmie
  • Doświadczeniem na stanowisku analityka lub pokrewnym w firmie FMCG
  • Wysoko rozwiniętymi zdolnościami analitycznymi
  • Doświadczeniem we współpracy z siłami sprzedaży w branży FMCG
  • Umiejętnością rozwiązywania problemów
  • Doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • Biegłą znajomością MS Office
  • Prawem jazdy kat. B
  • Gotowością do odbywania podróży służbowych (ok. 1 na tydzień)

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

  • Ambitną i rozwojową pracę u lidera FMCG  w Polsce
  • Dużą samodzielność
  • Możliwość wdrażania własnych rozwiązań i pomysłów
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • Szeroki zakres kafeterii benefitów
  • Ubezpieczenia na życie oraz program inwestycyjny
  • Deputat piwny

Ogłoszenie archiwalne