
Młodszy Kierownik ds. Trade Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:
- zarządzanie obszarem Trade Marketingu
- dbanie o efektywność inwestycyjną prowadzonych projektów
- przygotowanie ogólnopolskich, regionalnych i klienckich narzędzi TM nastawionych na realizację strategii marek i danego kanału
- analiza Klienta pod kątem aktualnej sytuacji i nowych szans
- przygotowanie rekomendacji współdziałających z dotychczasowymi rozwiązaniami
- koordynowanie i komunikacja wewnętrzna w ramach S&D w zakresie narzędzi i procesów TM w ramach wybranych kanałów sprzedaży
- efektywna komunikacja aktywności do Klientów i sił sprzedaży
CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE WYKAZUJĄ SIĘ:
- minimum 2-3 letnim doświadczeniem w branży FMCG w trade marketingu lub/i marketingu
- doświadczeniem w zespole sprzedaży jako Key Account Manager (jako atut)
- wykształceniem wyższym
- znajomością języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- umiejętnością analitycznego i strategicznego myślenia
- bardzo dobrą znajomością obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel oraz Power Point
- doskonałą umiejętnościami organizacyjnymi, komunikacyjnymi, prezentacyjnymi oraz negocjacyjnymi
- kreatywnością, innowacyjnością, proaktywnością
- dużym zaangażowaniem i zorientowaniem na rezultat
- mile widziana znajomość prawnych regulacji rynku piwa oraz podstawowego zakresu wiedzy z finansów i prawa
Zaoferujemy Ci miejsce pracy, które zapewnia...
- ciekawą, pełną wyzwań w renomowanej firmie z branży FMCG
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego oraz pracy w globalnej firmie
- otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
- konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy, deputat piwny i wiele innych korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie poprzez wysłanie CV za pośrednictwem APLIKUJ ONLINE
Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych drużyn.