Oferta pracy

Młodszy Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Netia

Netia

Puławska 464

Ursynów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Kształtowanie polityki komunikacyjnej z kanałami sprzedaży D2D i POS,

  • Zarządzanie wiedzą w kanałach D2D i POS oraz zespołem Trenerów,

  • Wsparcie operacyjne osób zarządzających zespołami sprzedażowymi,

  • Aktywny udział w projektach dotyczących procesów sprzedaży i obsługi Klienta,

  • Zgłaszanie inicjatyw mających na celu zwiększenie efektywności procesów sprzedażowych,

  • Zarządzanie zespołem Trenerów.

Nasze wymagania

  • Postawa proaktywna i nastawienie na generowanie rozwiązań,

  • Komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy w zespole i zamiłowanie do prostoty,

  • Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,

  • Wykształcenie wyższe,

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point),

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony

  • Benefity firmowe (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport),

  • Wsparcie merytoryczne i szkolenia wdrożeniowe,

  • Szansę zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w branży telekomunikacyjnej.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

Netia

Netia jest jednym z największych i jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

Przewiń do profilu firmy