Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Junior Shopper Insights Manager
Frito Lay Poland Sp. z o.o.O firmie



Porozmawiaj z pracodawcą
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
O PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Junior Shopper Insights Manager
Obejmując to stanowisko będziesz:
- Współpracować z kanałem Tradycyjnych Sklepów Spożywczych oraz C&C
- Współtworzyć strategię sprzedaży dla kategorii Napojów oraz Słonych Przekąsek w podległym kanale sprzedaży
- Dostarczać rekomendacji biznesowych popartych analizami rynku, wiedzą z badań Shopperowych oraz Konsumenckich
- Samodzielnie prowadzić projekty zarządzania kategorią u podległych Klientów, przygotowywać rekomendacje asortymentowe i planogramowe
- Uczestniczyć w spotkaniach z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, tworzyć i prezentować selling-stories
- Leadować projekty badawcze we współpracy z różnymi agencjami oraz firmami badań rynku
- Blisko współpracować z: Działem Sprzedaży, Marketingu, Sales Activation, Revenue Management oraz w ramach szerokiego Działu Shopper Insights and Category Management wspierać prowadzone projekty i wymieniać się najlepszymi praktykami
Oczekujemy od Ciebie:
- 2-3 letniego doświadczenia w dziale zarządzania kategoriami produktów/ rozwoju sprzedaży/ analiz biznesowych
- Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych i komunikacyjnych
- Umiejętności wyciągania wniosków i tworzenia akcyjnych rekomendacji biznesowych
- Zdolności współpracy w ramach szerokiego, cross-funkcyjnego zespołu specjalistów
- Rozumienia handlu, wrodzonej ciekawości sprzedaży, trendów rynkowych i zachowań Kupującego
- Proaktywności, zaangażowania i chęci do działania
- Praktycznej znajomości narzędzi analitycznych (Nielsen, CMR), a także pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz Power Point)
- Znajomości oprogramowania do planogramów (Spaceman, Space Planning), która będzie dodatkowym atutem
- Znajomości języka angielskiego, pozwalającej na swobodną komunikację ustną oraz pisemną
- Prawa jazdy
Co możemy Ci zaproponować?
- Realny wpływ na biznes
- Pracę w energicznym i zaangażowanym zespole najlepszych specjalistów na rynku, dla których praca jest również pasją
- Zdobycie bardzo szerokiej wiedzy i doświadczenia w zakresie Zarządzania Kategorią i Badań Shopperowych
- Wymianę wiedzy i najlepszych praktyk biznesowych w ramach Europy, a nawet Świata
- Pracę z wielkimi, światowymi markami, w rozwijających się kategoriach na rynku
- Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, PPE, ubezpieczenie na życie)
Ogłoszenie archiwalne