Work Service S.A.

Młodszy Konsultant - Back Office/Rozpatrywanie reklamacji

Work Service S.A.O firmie

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    21 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce.

Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Młodszy Konsultant - Back Office/Rozpatrywanie reklamacji
Miejsce pracy: Olsztyn

Wymagania na stanowisku pracy:

-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji;
-udzielanie odpowiedzi na pytania klientów;
-wprowadzanie danych do systemu elektronicznego;
-podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami;
-rejestracja zgłoszeń i przekazywanie ich do odpowiednich komórek;
-telefoniczny kontakt z klientem;

Nasze oczekiwania:

-chcesz i lubisz pomagać innym;
-doświadczenie w Dziale Reklamacji mile widziane;
-mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
-jesteś w pełni dyspozycyjny(a) – gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym 6-14 oraz 14-22;
-łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne;
-swobodnie pracujesz z komputerem (środowisko Windows);

Co możemy Ci zaoferować?

-przygotowanie do pracy – szkolenie za które otrzymasz wynagrodzenie
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową przez pierwszych 6 miesięcy pracy, a przy dłuższej współpracy – o umowę kodeksową 
-gwarantowane wynagrodzenie zasadnicze;
-dodatkowe premie za sprzedaż usług i jakość obsługi Klientów (premie sprzedażowe od 200 zł brutto miesięcznie (średnio 1500 zł brutto)), limitu nie ma - w zależności od ilości sprzedanych usług), premia jakościowa do 1200 zł
-profesjonalny pakiet dodatkowych szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
-stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
-dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych
-liczne konkursy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dołączenie klauzul: „Wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją w bazie kandydatów przez Work Service S.A. co pozwoli wziąć mi udział w kolejnych procesach rekrutacyjnych” „Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z Work Service S.A. w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi”

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66. Dane, które dobrowolnie nam przekazałeś możesz poprawić lub usunąć w dowolnym momencie. Przekazując nam swoje dokumenty rekrutacyjne wyrażasz zgodę byśmy przetwarzali Twoje dane w związku z prowadzoną rekrutacją.
Młodszy Konsultant - Back Office/Rozpatrywanie reklamacji

Wymagania na stanowisku pracy:

-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji;
-udzielanie odpowiedzi na pytania klientów;
-wprowadzanie danych do systemu elektronicznego;
-podejmowanie decyzji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami;
-rejestracja zgłoszeń i przekazywanie ich do odpowiednich komórek;
-telefoniczny kontakt z klientem;

Nasze oczekiwania:

-chcesz i lubisz pomagać innym;
-doświadczenie w Dziale Reklamacji mile widziane;
-mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
-jesteś w pełni dyspozycyjny(a) – gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym 6-14 oraz 14-22;
-łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne;
-swobodnie pracujesz z komputerem (środowisko Windows);

Co możemy Ci zaoferować?

-przygotowanie do pracy – szkolenie za które otrzymasz wynagrodzenie
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową przez pierwszych 6 miesięcy pracy, a przy dłuższej współpracy – o umowę kodeksową 
-gwarantowane wynagrodzenie zasadnicze;
-dodatkowe premie za sprzedaż usług i jakość obsługi Klientów (premie sprzedażowe od 200 zł brutto miesięcznie (średnio 1500 zł brutto)), limitu nie ma - w zależności od ilości sprzedanych usług), premia jakościowa do 1200 zł
-profesjonalny pakiet dodatkowych szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
-stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
-dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych
-liczne konkursy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne