Ta oferta pracy jest nieaktualna od 306 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 22.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Deutsche Bank
    www.deutschebank.pl
    Twórz nowe rozwiązania
    Odkryj nowe możliwości
    i myśl kreatywnie pracując w Deutsche Bank
    Nie boisz się zmian, które są nieodłącznym elementem rozwoju. Oczekujesz ich tak jak i my. Skupiamy wokół siebie ludzi o różnorodnych doświadczeniach i pomysłach. Łączą ich dwie rzeczy – kreatywne podejście do zadań i zamiłowanie do innowacji. Jeśli masz twórczy umysł, w naszej przestrzeni jest miejsce również dla Ciebie.
    Młodszy Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Warszawa / Nr ref.: DB/KBOK/WAW

    Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej  Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

    Aplikuj już dziś i rozpocznij pracę w jednej z Najlepszych Infolinii Bankowych w Polsce!
    Teleserwis Deutsche Bank Polska uzyskał wysoką -  III pozycję  w plebiscycie Złoty Bankier 2017, w kategorii Infolinii!
     

    Pracując na stanowisku Konsultanta będziesz odpowiedzialna/y za odbieranie połączeń przychodzących od Klientów Banku, czyli: realizowanie dyspozycji Klientów (np. operacje na rachunkach) oraz udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku.


    Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

    • chcesz zdobyć doświadczenie w sektorze bankowym;
    • chcesz dowiedzieć się w jaki sposób obsługiwać klientów tak, by byli zadowoleni;
    • biegle posługujesz się komputerem i posiadasz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
    • cechuje Cię odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki;
    • masz minimum średnie wykształcenie;
    • w stopniu komunikatywnym posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim;
    • jesteś w pełni dyspozycyjny/a i interesuje Cię praca w systemie zmianowym;
    • masz dobrą dykcję;
    • umiesz pracować w zespole.

     

    W zamian proponujemy:

    • zatrudnienie (pełen etat) w oparciu o umowę o pracę;
    • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia!
    • pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna);
    • kompleksowe szkolenie z produktów i procesów bankowych;
    • pracę w młodym zespole, w przyjaznej atmosferze;
    • codziennie świeże owoce :)
    • jasną ścieżkę kariery – dzięki doświadczeniu w Teleserwisie, masz szansę na rozwój w strukturach Banku!

     

    Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami).