Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 22.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Deutsche Bank
www.deutschebank.pl
Twórz nowe rozwiązania
Odkryj nowe możliwości
i myśl kreatywnie pracując w Deutsche Bank
Nie boisz się zmian, które są nieodłącznym elementem rozwoju. Oczekujesz ich tak jak i my. Skupiamy wokół siebie ludzi o różnorodnych doświadczeniach i pomysłach. Łączą ich dwie rzeczy – kreatywne podejście do zadań i zamiłowanie do innowacji. Jeśli masz twórczy umysł, w naszej przestrzeni jest miejsce również dla Ciebie.
Młodszy Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa / Nr ref.: DB/KBOK/WAW

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej  Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Aplikuj już dziś i rozpocznij pracę w jednej z Najlepszych Infolinii Bankowych w Polsce!
Teleserwis Deutsche Bank Polska uzyskał wysoką -  III pozycję  w plebiscycie Złoty Bankier 2017, w kategorii Infolinii!
 

Pracując na stanowisku Konsultanta będziesz odpowiedzialna/y za odbieranie połączeń przychodzących od Klientów Banku, czyli: realizowanie dyspozycji Klientów (np. operacje na rachunkach) oraz udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku.


Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • chcesz zdobyć doświadczenie w sektorze bankowym;
  • chcesz dowiedzieć się w jaki sposób obsługiwać klientów tak, by byli zadowoleni;
  • biegle posługujesz się komputerem i posiadasz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
  • cechuje Cię odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki;
  • masz minimum średnie wykształcenie;
  • w stopniu komunikatywnym posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim;
  • jesteś w pełni dyspozycyjny/a i interesuje Cię praca w systemie zmianowym;
  • masz dobrą dykcję;
  • umiesz pracować w zespole.

 

W zamian proponujemy:

  • zatrudnienie (pełen etat) w oparciu o umowę o pracę;
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia!
  • pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna);
  • kompleksowe szkolenie z produktów i procesów bankowych;
  • pracę w młodym zespole, w przyjaznej atmosferze;
  • codziennie świeże owoce :)
  • jasną ścieżkę kariery – dzięki doświadczeniu w Teleserwisie, masz szansę na rozwój w strukturach Banku!

 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami).