Oferta pracy

Młodszy Księgowy/ Młodsza Księgowa

Grupa ALTOO firmie

  • Bitwy Warszawskiej 1920r 7

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
ALTO jest jedną z najprężniej rozwijających się firm doradczych w Polsce. W ramach jednej organizacji skupiamy ekspertów z dziedziny podatków, doradztwa prawnego, inwestycyjnego i strategicznego, a także outsourcingu funkcji płacowo-księgowej. Rozumiemy dynamikę rynku, obserwujemy proces tworzenia i zmiany prawa, dzięki czemu proaktywnie doradzamy i stawiamy na rozwiązania dostosowane do potrzeb naszych klientów.
 
Obecnie ALTO to ponad 80 pracowników. Wciąż się rozwijamy, szukamy osób kreatywnych, o nieszablonowym myśleniu i chętnie pracujących w grupie. Jeżeli chcesz zdobywać doświadczenie w firmie realizującej ciekawe i różnorodne projekty, gdzie ludzie lubią dzielić się wiedzą i się wzajemnie inspirować.
 
#ALTOgether
Aktualnie do zespołu ALTO Accounting poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:
Młodszy Księgowy/ Młodsza Księgowa

Do głównych zadań osób zatrudnionych na tym stanowisku będzie należało:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych klientów ALTO Accounting,
  • sporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC),
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów dla organów państwowych (GUS, NBP),
  • kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS, audytorzy itd.,
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse, rachunkowość),
  • rocznego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości wewnętrznej i/lub w biurze rachunkowym,
  • doświadczenia i wiedzy w zakresie sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC oraz sprawozdań do NBP i GUS,
  • doświadczenia w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.),
  • praktycznej znajomości przepisów z dziedziny prawa podatkowego oraz innych regulacji prawnych,
  • dobrej znajomości systemów finansowo-księgowych klasy ERP (znajomość programu Enova 365 będzie dodatkowym atutem) oraz pakietu MS Office,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • komunikatywności – praca w zespole i z Klientami,
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki,
  • rzetelności, skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie i ofertę pracy adekwatną do zajmowanego stanowiska,
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • zdobycie doświadczenia w firmie skupiającej profesjonalną kadrę specjalistów,
  • zgrany zespół, wsparcie przy wdrożeniu i bardzo dobrą atmosferę w pracy na co dzień.

Ogłoszenie archiwalne