Ta oferta pracy jest nieaktualna od 91 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy/Lider Zespołu Wsparcia Technicznego Klientów Biznesowych

  • Katowice, śląskie
  • Kierownik
  • 20.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Młodszy/Lider Zespołu Wsparcia Technicznego Klientów Biznesowych

    Miejsce pracy: Katowice
    Chcesz zdobywać doświadczenie w zarządzaniu zespołem telefonicznego wsparcia technicznego? Potrafisz wspierać i motywować innych do osiągania więcej?
    Dobrze odnajdujesz się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu?
     
    Jeśli tak, ta praca jest dla Ciebie!
     

    Co od nas otrzymasz?

    • umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji lidera na rynku telekomunikacyjnym
    • możliwość realizacji innowacyjnych pomysłów
    • stałe wsparcie Twoich przełożonych oraz zespołu
    • przyjazną atmosferę pracy, która sprzyja związaniu się z nami na dłużej
    • możliwość awansów wewnątrz organizacji
    • niezbędne narzędzia pracy
    • możliwość pracy zdalnej w części wymiaru czasu pracy
    • atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, benefit system w tym karta multisport, pakiet usług UPC, ubezpieczenie NNW oraz program grupowego ubezpieczenia na życie, możliwość dofinansowania wypoczynku dzieci)

    Jakie będą Twoje zadania?

    • dbałość o najwyższą jakość obsługi zgłoszeń i satysfakcji Klientów Biznesowych z obsługi technicznej
    • realizacja celów oraz wskaźników ilościowych i jakościowych
    • podejmowanie inicjatyw oraz czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu  projektów
    • efektywne zarządzanie podległym zespołem, w tym przywództwo, planowanie, organizowanie pracy, ocena realizacji zadań
    • ciągłe budowanie autorytetu i zaufania
    • analiza czynników wpływających na wolumen kontaktu Klientów oraz podejmowanie działań w celu ich ograniczenia
    • dbałość o stały rozwój kompetencji pracowników
    • przygotowywanie niezbędnych sprawozdań, zestawień, raportów oraz analiza danych
    • dbałość o dobry wizerunek firmy

    Czego oczekujemy od Ciebie?

    • znajomości języka angielskiego na poziomie B1 lub wyższym
    • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych:
      • zdolność budowania pozytywnych relacji
      • umiejętności uważnego słuchania
      • rozwiązywania konfliktów w zespole
      • zdolność efektywnego przekazywania informacji oraz delegowania uprawnień i zadań
    • doświadczenia w zarządzaniu ruchem telefonicznym oraz pracą specjalistów i inżynierów Biura Obsługi Klienta
    • doświadczenia w zakresie wsparcia technicznego i sprzedaży w Contact Center
    • umiejętności wyciągania logicznych wniosków
    • odpowiedzialności, systematyczności i konsekwencji w działaniu przy pokonywaniu trudności
    • panowania nad emocjami oraz gotowości do efektywnego działania w zaskakujących sytuacjach
    • wykształcenie wyższe techniczne o profilu telekomunikacyjnym lub pokrewnym będzie dodatkowym atutem

     

    Dołącz do naszego zespołu i ciesz się pracą każdego dnia!
    #Let's Love Every Moment.

    I klauzula informacyjna

    Klikając przycisk: „Wyślij” oświadczasz, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez UPC Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w przesłanym przez Ciebie zgłoszeniu rekrutacyjnym. Twoje dane będą przez nas przetwarzane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Wyrażoną wcześniej zgodę możesz w każdym czasie wycofać. Wystarczy, że wyślesz nam w tym celu wiadomość na adres: [email protected]

    Dane osobowe, których podanie jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa powszechnie obowiązującego – Kodeksu pracy oraz innych ustaw szczególnych (według wymogów ogłoszenia).

    Pozostałe przesłane przez Ciebie dane (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś przesyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Ich podanie nie jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji.

    Twoje dane zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym możemy przetwarzać również w celu ustalenia i dochodzenia oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z prowadzoną przez nas rekrutacją. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes polegający na ustaleniu i dochodzeniu oraz obronie przed ewentualnymi roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Jako podmiot danych, w każdej chwili możesz żądać dostępu do swoich danych, uzyskania ich kopii, sprostowania ich, usunięcia, a także ograniczenia ich przetwarzania oraz przeniesienia danych, na przetwarzanie których wyraziłeś wcześniej zgodę, do innego administratora danych. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych. Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe w nieprawidłowy sposób, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Wycofanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    Twoje dane zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres kolejnych 3 miesięcy po jego zakończeniu, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, przez okres 12 miesięcy po jego zakończeniu.

    Możemy przekazać Twoje dane dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom usług IT (takich jak np. hosting) oraz dostawcom systemów informatycznych.

    Nie przekazujemy Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected] lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem [email protected]

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez UPC Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez UPC Polska Sp. z o.o.

    II klauzula informacyjna

    Klikając przycisk: „Wyślij” oświadczasz, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez UPC Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w przesłanym przez Ciebie zgłoszeniu rekrutacyjnym (zgoda obejmuje dane dodatkowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe, których podanie jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa powszechnie obowiązującego – Kodeksu pracy oraz innych ustaw szczegółowych (według wymogów ogłoszenia). Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, nie umieszczaj ich w zgłoszeniu rekrutacyjnym.

    III klauzula informacyjna

    Zgody są dobrowolne – ich niewyrażenie nie wpłynie na możliwość udziału w rekrutacji. Wyrażoną wcześniej zgodę możesz w każdym czasie wycofać. Wystarczy, że wyślesz nam w tym celu wiadomość na adres: [email protected] Wycofanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.