Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów i Sprzedaży

UPC PolskaO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Młodszy Przedstawiciel
ds. Obsługi Klientów i Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa


Mamy dla Ciebie atrakcyjną pracę i szansę na rozwój kwalifikacji zawodowych i umiejętności.

Zakres odpowiedzialności:

  • aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług UPC
  • bieżąca obsługa Klientów firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji i utrzymania Klientów
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
  • czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy


Oczekiwania wobec kandydatów / kandydatek:

  • doświadczenie w sprzedaży oraz w obsłudze Klientów
  • wysoki poziom orientacji na Klienta i wynik
  • wykształcenie min. średnie
  • biegłość w obsłudze komputera (MS Office)
  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu
  • zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole
  • mile widziana znajomość branży telekomunikacyjnej


Zapewniamy:

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV korzystając z przycisku „Aplikuj"

Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Młodszy Przedstawiciel
ds. Obsługi Klientów i Sprzedaży


Mamy dla Ciebie atrakcyjną pracę i szansę na rozwój kwalifikacji zawodowych i umiejętności.

Zakres odpowiedzialności:

  • aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług UPC
  • bieżąca obsługa Klientów firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji i utrzymania Klientów
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
  • czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy


Oczekiwania wobec kandydatów / kandydatek:

  • doświadczenie w sprzedaży oraz w obsłudze Klientów
  • wysoki poziom orientacji na Klienta i wynik
  • wykształcenie min. średnie
  • biegłość w obsłudze komputera (MS Office)
  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu
  • zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole
  • mile widziana znajomość branży telekomunikacyjnej


Zapewniamy:

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV korzystając z przycisku „Aplikuj"

Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy