dofinansowanie zajęć sportowych
Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych - Customer Care Representative Associate
FedEx Express Poland sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ważna jeszcze 16 dnido: 23 lip 2022
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (Junior)
Twój zakres obowiązków
telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta (80-90 połączeń)
zapewnienie standardów obsługi klienta
dbanie o satysfakcję klientów oraz doskonalenie obsługi klienta w zakresie przydzielonych obowiązków
współpraca z pozostałymi działami i funkcjami FedEx na świecie w ramach obsługi klienta w kraju
wprowadzanie danych do bazy komputerowej
prace administracyjno – biurowe
przygotowywanie zestawień na potrzeby działu
Nasze wymagania
wykształcenie średnie
dyspozycyjność
znajomość obsługi komputera i programów MS Office
umiejętność szybkiego i poprawnego pisania na komputerze
dobra organizacja pracy własnej
samodzielność, kreatywność
zaangażowanie i odpowiedzialność
łatwość nawiązywania kontaktów
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
wysoka kultura osobista
To oferujemy
stabilne zatrudnienie
pakiet szkoleń
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość rozwoju zawodowego i awansu
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
opieka stomatologiczna
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
dofinansowanie biletów do kina, teatru
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Program Wsparcia Pracowników
platforma do nauki języka angielskiego
FedEx Express Poland sp. z o.o.
FedEx Express to największa na świecie firma dostarczająca usługi transportu ekspresowego. Obsługując 220 krajów na całym świecie, posiadamy najbardziej zaawansowaną i niezawodną sieć ekspresowej dystrybucji lotniczej i naziemnej w skali globalnej. Naszą misją jest terminowe dostarczanie paczek do odbiorców. Aby osiągnąć ten cel, nieustannie poszerzamy i ulepszamy naszą doskonale zintegrowaną sieć ekspresową obsługującą wszystkie rodzaje ładunków. Nasza sieć w równym stopniu opiera się na technologii transportowej, komunikacyjnej i informacyjnej, jak i na kwalifikacjach naszych pracowników.
Ponad 425 000 członków naszego zespołu na całym świecie uosabia ambitne wartości, które pozwoliły nam stać się jedną z najbardziej podziwianych i renomowanych firm na świecie. Jednoczy ich zobowiązanie dochowania Purple Promise — aby każdy kontakt klienta z FedEx był wyjątkowy — oraz zaangażowanie w nasz sukces, który polega na łączeniu ludzi oraz możliwości z całego świata. W zamian oferujemy naszym pracownikom bezpieczne, tolerancyjne i satysfakcjonujące środowisko pracy, w którym każdy może rozwijać się i czerpać zadowolenie z pracy.