FedEx Express

Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych

FedEx ExpressO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 7 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Dowiedz się więcej na fedex.com/pl
top
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych

Warszawa

Biuro FedEx to źródło informacji na temat przesyłki. To tutaj tworzą się Zespoły Ludzi zaangażowanych na każdym szczeblu, których celem jest łączyć wiele czynników i tworzyć łańcuch dostaw. To od nich zależy czy cel zostanie osiągnięty w określonym terminie i miejscu.

Oczekiwania:

 

  • wykształcenie średnie
  • dyspozycyjność
  • znajomość obsługi komputera i programów MS Office
  • umiejętność szybkiego i poprawnego pisania na komputerze
  • dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność, kreatywność
  • zaangażowanie i odpowiedzialność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wysoka kultura osobista

 

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta (80-90 połączeń)
  • zapewnienie standardów obsługi klienta
  • dbanie o satysfakcję klientów oraz doskonalenie obsługi klienta w zakresie przydzielonych obowiązków
  • współpraca z pozostałymi działami i funkcjami FedEx na świecie w ramach obsługi klienta w kraju
  • wprowadzanie danych do bazy komputerowej
  • prace administracyjno – biurowe
  • przygotowywanie zestawień na potrzeby działu

Nasza oferta:

  • umowa
    o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do sportu i rekreacji
  • możliwość zdobycia wiedzy i rozwoju zawodowego
  • zniżki na usługi FedEx
Od 1973 roku logo FedEx jest najbardziej rozpoznawanym znakiem kurierskim na całym świecie. Blisko 400 tysięcy pracowników pracuje nad realizacją naszych marzeń. Każdego dnia średnio 11,6 miliona przesyłek dostarczanych jest do ponad 220 krajów. Pracownicy FedEx dostarczają przesyłki drogą lądową i powietrzną, zapewniając najwyższy standard obsługi oraz stawiając satysfakcję Klienta jako najważniejszy czynnik, prowadzący do osiągania celu biznesowego. Doceniamy tych, którzy swoją ciężką pracą i zaangażowaniem rozwijają się razem z nami.
Z przyjemnością informujemy, że w związku z postępem integracji FedEx/TNT i zmianami w strukturze naszych firm, w dniu 1 lipca 2020 r. połączymy istniejące podmioty prawne FedEx i TNT w Polsce. Celem tych działań jest zwiększenie naszej wydajności i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Częścią tego procesu jest automatyczne przeniesienie całego majątku spółek FedEx Express Poland International sp. z o.o. i FedEx Express Polska sp. z o.o. na spółkę TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. Z dniem 1 lipca 2020 r. TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. wstąpi (w drodze połączenia przez przejęcie) we wszystkie prawa i obowiązki FedEx Express Poland International sp. z o.o. oraz FedEx Express Polska sp.  z o.o. Równocześnie zmienimy nazwę TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. na FedEx Express Poland sp. z o.o. Szczegóły dotyczące tego procesu (połączenia przez przejęcie) opisaliśmy w planie połączenia spółek dostępnym na naszych stronach internetowych pod www.fedex.com i www.tnt.com.
Dowiedz się więcej na fedex.com/pl
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych

Oczekiwania:

 

  • wykształcenie średnie
  • dyspozycyjność
  • znajomość obsługi komputera i programów MS Office
  • umiejętność szybkiego i poprawnego pisania na komputerze
  • dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność, kreatywność
  • zaangażowanie i odpowiedzialność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wysoka kultura osobista

 

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta (80-90 połączeń)
  • zapewnienie standardów obsługi klienta
  • dbanie o satysfakcję klientów oraz doskonalenie obsługi klienta w zakresie przydzielonych obowiązków
  • współpraca z pozostałymi działami i funkcjami FedEx na świecie w ramach obsługi klienta w kraju
  • wprowadzanie danych do bazy komputerowej
  • prace administracyjno – biurowe
  • przygotowywanie zestawień na potrzeby działu

Biuro FedEx to źródło informacji na temat przesyłki. To tutaj tworzą się Zespoły Ludzi zaangażowanych na każdym szczeblu, których celem jest łączyć wiele czynników i tworzyć łańcuch dostaw. To od nich zależy czy cel zostanie osiągnięty w określonym terminie i miejscu.

Nasza oferta:

  • umowa
    o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do sportu i rekreacji
  • możliwość zdobycia wiedzy i rozwoju zawodowego
  • zniżki na usługi FedEx

Ogłoszenie archiwalne