Oferta pracy

Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych

FedEx Express PolandO firmie

FedEx Express Poland

Annopol 19

Warszawa

Świetnie zorganizowany i samodzielny szybko odnajduje się w zespole. Cechuje go komunikatywność i systematyczność w działaniu. Jego wiedza i kompetencje pomagają
w realizacji zamierzonych celów. To dzięki niemu wszystkie procesy działają prawidłowo.

Młodszy Przedstawiciel
ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych

Główne zadania:

  • telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta (80-90 połączeń)
  • zapewnienie standardów obsługi klienta
  • dbanie o satysfakcję klientów oraz doskonalenie obsługi klienta w zakresie przydzielonych obowiązków
  • współpraca z pozostałymi działami i funkcjami FedEx na świecie w ramach obsługi klienta w kraju
  • wprowadzanie danych do bazy komputerowej
  • prace administracyjno – biurowe
  • przygotowywanie zestawień na potrzeby działu

Profil Kandydata:

  • wykształcenie średnie
  • dyspozycyjność
  • znajomość obsługi komputera i programów MS Office
  • umiejętność szybkiego i poprawnego pisania na komputerze
  • dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność, kreatywność
  • zaangażowanie i odpowiedzialność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wysoka kultura osobista

Nasza oferta:

  • umowa
    o pracę
  • prywatna opieka medyczna
  • karta MultiSport
  • nagrody jubileuszowe
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie nauki
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • firmowe akcje społeczne

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy